Raar voorval:
tijdens het spelen van verschillende 3d spellen (unreal 2, wolvenstein, half-life) wil mijn videokaart vrij regelmatig de geest geven en het beeld freezen. raar genoeg gaat het geluid door. als ik alt+tab druk duurt het ook vrij lang en dan opeens springt hij toch nog naar de windows desktop (en kan ik mijn game weer verdergaan meestal)
ik zelf vind dit uitermate vervelend.
ook tijdens het spelen van films wil mijn pc soms nog vastlopen zonder dat ik hier nog iets aan kan doen behalve resetten.
weet niet of het iets met elkaar te maken kan hebben maargoed
nou heb ik de search al gebruikt en hier kwamen wat verschillende oplossingen uit
- nieuwste drivers
- nieuste via drivers
- bios agp op 2x ipv 4x zetten
- bios agp driving value van auto op manual AD zetten
helaas hebben deze instellingen geen effect.
specs overige delen systeem:
MSI K7tPro2 - Duron 1200
512mb 133mhz sdram
sblaster audigy
weet iemand een oplossing of een manier om te voorkomen dat mijn spellen constant freezen? want het 3d'shooten is zo moeilijk op deze manier
tijdens het spelen van verschillende 3d spellen (unreal 2, wolvenstein, half-life) wil mijn videokaart vrij regelmatig de geest geven en het beeld freezen. raar genoeg gaat het geluid door. als ik alt+tab druk duurt het ook vrij lang en dan opeens springt hij toch nog naar de windows desktop (en kan ik mijn game weer verdergaan meestal)
ik zelf vind dit uitermate vervelend.
weet niet of het iets met elkaar te maken kan hebben maargoed
nou heb ik de search al gebruikt en hier kwamen wat verschillende oplossingen uit
- nieuwste drivers
- nieuste via drivers
- bios agp op 2x ipv 4x zetten
- bios agp driving value van auto op manual AD zetten
helaas hebben deze instellingen geen effect.
specs overige delen systeem:
MSI K7tPro2 - Duron 1200
512mb 133mhz sdram
sblaster audigy
weet iemand een oplossing of een manier om te voorkomen dat mijn spellen constant freezen? want het 3d'shooten is zo moeilijk op deze manier
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself