GeForce 2 in een AGP 2x slot???

Pagina: 1
Acties:

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Werkt dit wel lekker of moet je em echt in een AGP 4x
Ik heb van iemand gehoord dat dit niet bijzonder veel uit moet maken en dat alleen intel die zooi een beetje loopt op te hemelen

nou.. es kijken wat jullie ervaring mee is
Vast wel iemand die dit al geprobeerd heeft.

Verwijderd

Ik heb zelf een A7V en een Geforce2 en omwille van de stabiliteit (tot de agp driver misschien goed werkt bij mij...) moet ik op 2x draaien, maar dat maakt volgens mij verdomd weinig uit; in Quake3 timedemo1, 1280x1024 in 32bit met alle opties draai ik met 2x 89.3fps en in 4x 91.9fps, boeit niet echt veel dus...

Verwijderd

Met een videokaart die zoveel geheugen heeft wordt je agp terugschrijfsnelheid naar je geheugen niet veel gebruikt
verschil x2 en x4 ? misschien 0.5% winst

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Dat maakt geen ene bal uit... ik heb mijn geforce2 in een abit bf6 met agp 2x zitten... ik ben met mijn pc even snel als vergelijkbare pc's met agp 4x... het zal niet meer dan 1 % schelen...

Verwijderd

dat zeg ik toch ?

Verwijderd

draait bij mij perfect in me via mvp3 met een amd k6-2 @ 500

weer geld gevonden ofzo?

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

nouja, het is volgens mij zo dat een agp 4x slot meer stroom kan leveren dan een agp 2x slot, dus daar zou ik wel een bitje op letten...

• BEVEL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 08:48

BEVEL

s9.BeVeL

Topicstarter
Danks voor jullie hulp :)
Ik ben er nu wel helemaal uit.
Ik haal dus gewoon een mobo met een 2x agp slotje

THX KIDS!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Bevel,
zo denk ik er ook over :)

Ik met mijn onkennis een mobo bij computer besteld, waar agp bij stond, want ik wilde agp slot, en ik kreeg, onboard agp kaart, dus geen slot, maar ik niet weten en ik had altijd met vga kaartje gedraaid en ndivia 8mb agp onboard werkte HEEEEEEL mooi in quake3 zelfs. Tot ik erachter kwam de het agp bus was, gelukkig bleek dat ze bij maken van systeem ook nog perongeluk 2x voodoo2 erin hadden gestopt, eff kabeltje ertussen en ik kon SLI-en, toen werd quake3 nog beter!! Nu heb ik weer geld en wil graag een geforce 256 ddr 32mb of geforce 2 mx tv-out/ of twinview kopen, het ligt aan de prijs wie wint. Nu nog een mobo'tje waar mijn huidige celeron 400 op past en waar over half jaar nieuwe cpu in kan, en een AGP SLOOOOOOOOT heeft. :) 2x of 4x agp maakt niet uit, als mobo maar niet duurder dan 300 piek is. Nu kan ik voor 300 piek nog een dual met 1x celeron400 kopen van iemand, heb ik meteen beetje cpu upgrade gedaan :) Hoe dan ook, het gaat om de video kaart. En geforce is niet verkeerd :> 3dfx is mooi in beeld, net als g450, maar.. geforce wint het in snelheid en prijs, dus dan toch maar. (ja niet de prijs van de geforce 2 ultra deluxe pro ddr 64mb tv-out/in, dualband, twinview, wasmachine en pizza bakken terwijl je wacht versie, net eff te duur.
my 2 cents

http://mrfloris.com

Pagina: 1