Bevel,
zo denk ik er ook over
Ik met mijn onkennis een mobo bij computer besteld, waar agp bij stond, want ik wilde agp slot, en ik kreeg, onboard agp kaart, dus geen slot, maar ik niet weten en ik had altijd met vga kaartje gedraaid en ndivia 8mb agp onboard werkte HEEEEEEL mooi in quake3 zelfs. Tot ik erachter kwam de het agp bus was, gelukkig bleek dat ze bij maken van systeem ook nog perongeluk 2x voodoo2 erin hadden gestopt, eff kabeltje ertussen en ik kon SLI-en, toen werd quake3 nog beter!! Nu heb ik weer geld en wil graag een geforce 256 ddr 32mb of geforce 2 mx tv-out/ of twinview kopen, het ligt aan de prijs wie wint. Nu nog een mobo'tje waar mijn huidige celeron 400 op past en waar over half jaar nieuwe cpu in kan, en een AGP SLOOOOOOOOT heeft.

2x of 4x agp maakt niet uit, als mobo maar niet duurder dan 300 piek is. Nu kan ik voor 300 piek nog een dual met 1x celeron400 kopen van iemand, heb ik meteen beetje cpu upgrade gedaan

Hoe dan ook, het gaat om de video kaart. En geforce is niet verkeerd

3dfx is mooi in beeld, net als g450, maar.. geforce wint het in snelheid en prijs, dus dan toch maar. (ja niet de prijs van de geforce 2 ultra deluxe pro ddr 64mb tv-out/in, dualband, twinview, wasmachine en pizza bakken terwijl je wacht versie, net eff te duur.
my 2 cents