Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
mijn webcam is geinstalleerd als other device met MS drivers.. vaag genoeg is dat de enige manier om dat ding aan het praten te krijgen. heb geen probleem met mijn usb in computer. Misschien kun je em helemaal verwijderen uit je device list en daarna windows restarten en zou het OS het zelf weer als nieuwe hardware moeten detecteren.
Heb je misschien wat meer informatie welke OS je draait welk mobo. ect. is wat makkelijker.
ja had ik al gedaanmutsje schreef op 06 februari 2003 @ 09:52:
mijn webcam is geinstalleerd als other device met MS drivers.. vaag genoeg is dat de enige manier om dat ding aan het praten te krijgen. heb geen probleem met mijn usb in computer. Misschien kun je em helemaal verwijderen uit je device list en daarna windows restarten en zou het OS het zelf weer als nieuwe hardware moeten detecteren.
vaag. En mijn usb-muis (die ik op ps/2 heb aangesloten) doet het ook niet als ik m in de usb prop.
Mobo: MSI KT3 Ultra 2solopher schreef op 06 februari 2003 @ 11:57:
Heb je misschien wat meer informatie welke OS je draait welk mobo. ect. is wat makkelijker.
CPU: AMD 2000+
Kan het liggen aan het feit dat ik via msn heb ge'cam'chat (of hoe het ook mag heten)? Ik heb zo'n idee dat ik sinds toen het lampje op mijn webcam ook niet meer heb zien branden.
Probeer eens je USB-controller te verwijderen in de Device Manager en dan te rebooten, soms helpt dat.
They made me do it.
heb ik dus al meerdere keren gedaan, en dan ben ik net ingelogged, zegt ie "new device found" .... ja de "usb controller" en dan gaat ie drivers zoeken, vind ie de standaard drivers, installeert ie ze, en geeft dan een error dat het niet goed is geinstalled.Tom S. schreef op 06 February 2003 @ 23:48:
Probeer eens je USB-controller te verwijderen in de Device Manager en dan te rebooten, soms helpt dat.
In mijn device manager zie ik m ook bij "other devices" staan als niet geinstalleerd.
Verwijderd
je hebt : Mobo: MSI KT3 Ultra 2
dus je hebt via chipset (denk ik )
dus installeer effe via chipset drivers te vinden op www.tweakers.net --> meuktracker
dus je hebt via chipset (denk ik )
dus installeer effe via chipset drivers te vinden op www.tweakers.net --> meuktracker
done, maar nog steeds niets. Eerst found new hardware, dan installeert ie iets, dan error...Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 23:52:
zie img:

OF het ligt aan mij
OF de usb is stuk
OF (hmmm)
[XP] in topictitel volgens Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Staat usb misschien uit in de bios?
Heb ik weleens gehad... Ik denken dat me comp gek is geworden
Heb ik weleens gehad... Ik denken dat me comp gek is geworden
Ja doe maar.
Duidelijk geval van USB driver deleten en opnieuw installeren als je het mij vraagt.Altaphista schreef op 07 February 2003 @ 00:12:
[...]
done, maar nog steeds niets. Eerst found new hardware, dan installeert ie iets, dan error...
zie img:
[afbeelding]
OF het ligt aan mij
OF de usb is stuk
OF (hmmm)
Denk dat het echt een driverkwestie is want USB gaat niet zo heel makkelijk stuk.
Wanneer is een usb stuk? En als ie stuk is, herkent ie dan nog 'new hardware' (nl usb)? Want dat laatste is wel het geval bij mij.
ik heb niets veranderd in de tussentijd, de usb kan toch niet zomaar uitspringen in de BIOS??? Maar het staat enabled.NvE schreef op 07 februari 2003 @ 23:43:
Staat usb misschien uit in de bios?
Heb ik weleens gehad... Ik denken dat me comp gek is geworden![]()
![]()
Ik heb alles (wat ik weet en kon bedenken) al geprobeerd, heb je dan een tip??Fairy schreef op 07 February 2003 @ 23:48:
[...]
Duidelijk geval van USB driver deleten en opnieuw installeren als je het mij vraagt.
Denk dat het echt een driverkwestie is want USB gaat niet zo heel makkelijk stuk.
IK heb in de BIOS USB uitgeschakeld
toen opgestart
toen weer in de BIOS de USB aangezet,
en nu doet ie het

ksnap nix van de logica.... (en het kost me tijd ..
)
(maar hij doet het dus weer
)
toen opgestart
toen weer in de BIOS de USB aangezet,
en nu doet ie het
ksnap nix van de logica.... (en het kost me tijd ..
(maar hij doet het dus weer
Pagina: 1