Geheugen (w.o. Corsair) opeens goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Het valt mij op dat vooral de geheugenmodules van Corsair opeens veel goedkoper zijn geworden. Zo kost een 512 MB PC400 CL2 module met heatspreader van Corsair nog maar zo'n € 212, dit is toch hardstikke goedkoop?

Gaan de prijzen van geheugen over de gehele linie dalen of is het vooral een aktie van Corsair om zo haar geheugen aan een breder publiek te kunnen slijten?

Of zit er een ander addertje onder het gras?

Verwijderd

Dit komt door dat Corsair met zijn TwinX en LowLatency geheugen naar buiten is gekomen en zo dus mensen warm willen maken voor hun nieuwe product.
En dat werkt.......ik kan het weten.

Mzzel

Jeroen

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56

Shunt

Boe

MegaJurk schreef op 06 February 2003 @ 00:28:
Het valt mij op dat vooral de geheugenmodules van Corsair opeens veel goedkoper zijn geworden. Zo kost een 512 MB PC400 CL2 module met heatspreader van Corsair nog maar zo'n € 212, dit is toch hardstikke goedkoop?

Gaan de prijzen van geheugen over de gehele linie dalen of is het vooral een aktie van Corsair om zo haar geheugen aan een breder publiek te kunnen slijten?

Of zit er een ander addertje onder het gras?
[insert jesterdays news.jpg]
ik wil niet lullig doen maar als je een beetje op let @ www.tweakers.net dan had je gezien dat er meer dan 1 berichten zijn geweest dat al het geheugen in prijs aan het dalen is (8>
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 00:35:
Dit komt door dat Corsair met zijn TwinX en LowLatency geheugen naar buiten is gekomen en zo dus mensen warm willen maken voor hun nieuwe product.
En dat werkt.......ik kan het weten.

Mzzel

Jeroen
groeten hoeft niet onder een post
lees daar meer over in het spannende deel 1 tm 30 van the FAQ :>

[ Voor 23% gewijzigd door Shunt op 06-02-2003 00:38 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Topicstarter
Shunt schreef op 06 February 2003 @ 00:36:
[...]

[insert jesterdays news.jpg]
ik wil niet lullig doen maar als je een beetje op let @ www.tweakers.net dan had je gezien dat er meer dan 1 berichten zijn geweest dat al het geheugen in prijs aan het dalen is (8>
Nou sorry, dat heb ik dan duidelijk gemist. Wat is het verschil tussen de "oude" Corsair modules en de Twinx en Low Latency?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56

Shunt

Boe

MegaJurk schreef op 06 februari 2003 @ 00:39:
[...]

Nou sorry, dat heb ik dan duidelijk gemist. Wat is het verschil tussen de "oude" Corsair modules en de Twinx en Low Latency?
daar voor kan ik je weer beter naar sites als toms hardware sturen :D
die hebben totaale bench marks staan van een heeeele hoop modules

ik kan je wel zeggen dat het alleen maar sneller aan het worden is (8>

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"