Toon posts:

Airflo binnen...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

De Airflo is binnen [gekoelde controller]. Info staat hier:

http://www.golarge.nl/airflo.html

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:34

DinX

Motormuis

1) beetje mooiere openingspost mocht wel, dan weten de mensen die er nog nooit van gehoord hebben ook waarover je het hebt zonder die page te openen.

2) Ik denk niet dat het echt gaat helpen. Want een controller heb je meestal toch stevig vast, dan zit je hand tegen die gaatjes en kan er gewoon geen lucht meer door :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
ships, ik kan de topic niet meer modden...

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 00:18:
ships, ik kan de topic niet meer modden...
druk hier eens op

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

;)

edit: welkom op GoT btw, je kan misschien dit eens bekijken :)

[ Voor 21% gewijzigd door DinX op 06-02-2003 00:25 ]

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Niet voor de pc :(

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 16:03

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb nooit zo'n last van warme/zweterige handen, maar als je soms moet spelen met een controller van iemand die dat wel heeft... blegh, al helemaal wanneer zo'n persoon met jouw controller heeft gespeeld. :r Voor zulke mensen is het misschien een leuke oplossing.

Maar 3rd party controllers zijn vaak inferieur aan de orginele, deze zien er maar een beetje goedkoop uit, ook de handvaten lijken me niet echt comfortabel. Ik vind de Gamecube versie echt verschrikkelijk, de knoppen zijn net zoals bij de PS2 en het ergste is nog wel dat ze het stuurkruisje op de plaats van de analoge stick hebben gezet!

En hoe zit het met de geluidsproductie van de fan(s)?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
DinX schreef op 06 February 2003 @ 00:23:
[...]

druk hier eens op

[afbeelding]

;)

edit: welkom op GoT btw, je kan misschien dit eens bekijken :)
Dus dan kan je de TOPIC aanpassen?

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 00:31:
[...]

Dus dan kan je de TOPIC aanpassen?
Daarmee kan je je berichten aanpassen, de titel niet. Je kan dus je openingspost wijzigen, uitbreiden,... :)
Dit kan je trouwens met alle berichten die je plaatst :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat weet ik maar ik bedoel de openinszin natuurlijk, naar aanleiding van jou commentaar 1), snappie?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Dit is meer iets voor de spielerij

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-01 19:58
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 00:36:
Ja, dat weet ik maar ik bedoel de openinszin natuurlijk, naar aanleiding van jou commentaar 1), snappie?
Openingspost/zin is iets anders als een topictitel natuurlijk.... B)

Maar om maar eens even ontopic te reageren, afgezien van het uiterlijk van de controller, lijkt me dit echt helemaal niks. Ik krijg al kouden handen achter de computer, ik denk dat de airflow in dit geval dat alleen maar bevordert.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:20

Tarin

Just plain weird.

Je kan met een verloopstukje (~€20) GC, PS2 en X-box-controllers aansluiten op de PC. (let wel: zorg dat je zeker weet dat je verloopstukje het aan kan; die van de GC schijnt alleen originele controllers aan te kunnen, bij wavebirds werkt hij iig niet, en met 3rd party-controllers schijnt hij ook probs te kunnen geven).

[edit]
En van de GC-versie klopt geen kont! de D-pad en de joystick zijn omgewisseld, en de grootte en vorm van de knoppen is ook totaal verkeerd..

[ Voor 15% gewijzigd door Tarin op 06-02-2003 17:52 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hij is voor de Xbox duurder dan voor de PS 2 en GC :(

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Johnny schreef op 06 February 2003 @ 00:27:
Ik heb nooit zo'n last van warme/zweterige handen, maar als je soms moet spelen met een controller van iemand die dat wel heeft... blegh, al helemaal wanneer zo'n persoon met jouw controller heeft gespeeld. :r Voor zulke mensen is het misschien een leuke oplossing.

Maar 3rd party controllers zijn vaak inferieur aan de orginele, deze zien er maar een beetje goedkoop uit, ook de handvaten lijken me niet echt comfortabel. Ik vind de Gamecube versie echt verschrikkelijk, de knoppen zijn net zoals bij de PS2 en het ergste is nog wel dat ze het stuurkruisje op de plaats van de analoge stick hebben gezet!

En hoe zit het met de geluidsproductie van de fan(s)?
wtf idd ze hebben de gamecube controller mishandelt! :/ waarom hebben ze hem net zo'n layout gegeven als de PS2 controller dat is toch niet logisch.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Spam!

Zie: Letterlijk koelste controller...

[ Voor 87% gewijzigd door M@NIC op 06-02-2003 19:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.