Ik had het ip-adres van GoT in de hostlist staan: 213.239.154.17 
Woensdagavond krijg ik opeens geen verbinding meer.

Als ik gathering.tweakers.net ping zie ik dat jullie een nieuw IP-adres hebben: 213.239.154.36
Waarom een nieuw IP-adres?
Hoe werkt dat?
Bewuste keuze, of wat?
Ik dacht altijd dat sites vaste IP-adressen hadden, zodat je de hostlist kon gebruiken - niet dus!
Het duurt altijd even voordat ik besef dat het aan het IP-adres ligt dat ik geen verbinding kan krijgen...
Zo dacht ik bij een andere site dat de firma failliet was - en ik begon al te mekkeren in nieuwsgroepen - tot ik in de host-list keek...
            Woensdagavond krijg ik opeens geen verbinding meer.
Als ik gathering.tweakers.net ping zie ik dat jullie een nieuw IP-adres hebben: 213.239.154.36
Waarom een nieuw IP-adres?
Hoe werkt dat?
Bewuste keuze, of wat?
Ik dacht altijd dat sites vaste IP-adressen hadden, zodat je de hostlist kon gebruiken - niet dus!
Het duurt altijd even voordat ik besef dat het aan het IP-adres ligt dat ik geen verbinding kan krijgen...
Zo dacht ik bij een andere site dat de firma failliet was - en ik begon al te mekkeren in nieuwsgroepen - tot ik in de host-list keek...
:strip_icc():strip_exif()/u/2919/kevlar_cone.jpg?f=community) 
            /u/8/oog3.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/23091/cyberspin.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/15256/Froukje.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/159/badcompanyicon.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/2087/osiris_ani.gif?f=community) 

:strip_exif()/u/31824/crop5d7f50c68cffc_cropped.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/856/crop58b5845e39c29_cropped.jpeg?f=community) 
             Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.