Tot mijn grote verbazing zag ik dat er geen groot Soldier of Fortun topic is
. SoF is toch nog steeds een van de amusantere 3d games? Misschien omdat mijn videokaart niet veel meer aan kan, speel ik al tjden sof. Ik vind het spel geweldig en wil graag meningen en tips afwisselen met mensen hier op GoT. Ik wil ook wel wat tips e.d. uitwerken, maar ik zag dat niemand hier iets over sof zegt dus misschien is er wel een intresse? Ik ben iig geinteresseer en wil daarom dit grote sof topic openen. Misschien kunnen we een SoF clan maken, ik heb iig 2 pc's die dedicated kunnen draaien (800 en 450) en een snellere om ook echt te spelen. Wie is geinteresseerd in SoF en debijbehorende Internetplay? Reageert hier
Verwijderd
kicken graag NA 24 uur ajb. Btw, je draait 2 dedicated servers, maar watvoor internetverbinding mag je dan wel niet hebben om 2 servers te laten draaien
Wordt sof 1 nog wel gespeeld dan? Dat spel is echt al 5 jaar oud man
Zo oud is Counter-Strike ook bijna en die wordt nog het meest gespeeldRaVeNgEr schreef op 06 februari 2003 @ 14:39:
Wordt sof 1 nog wel gespeeld dan? Dat spel is echt al 5 jaar oud man
Zelf speel ik heel af en toe nog SoF1, maar dan eigenlijk alleen maar offline. Ik heb ook SoF2, maar die wil niet echt goed draaien op dit systeem.
The devil is in the details.
Ik kreeg SoF 1 bij mn terratec soundcard. Na wat levels gespeeld te hebben vond ik het spel niet meer dan "oh dear, something moves over there! Shoot it!"-game. De afkorting 'sof' is precies wat imho dit spel is: een sof.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Ik heb en adsl 768kBits^-1 verbinding, en ik kan iig met twee pc's tegelijk sof spelen. Ik vind het wel leuk voor over internet, maar offline word idd erg saai. Het spel is toch pas 3 jaar oud (de topics over enthousiaste mensen die w8en op het spel met 26 hitplekken stammen uit 2000). Welk spel vind je beter dan? Ik heb naast sof een breed spectra aan andere spellen gespeeld, waaronder UT2003 en GTA3. Beidde vond ik niets... Is er niemand die een potje sof wilt spelen?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 17:38 . Reden: typo's ]
SP was idd leuk en lang. Heb me goed mee vermaakt. en de MP was lame, je wilt ff lekker machinegunnen lopen er weer contant van die gasten met die irritante rocket launchers
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Ik vond SoF1 best een geinig spelletje eigenlijk, maar zoals vele FPS'en boeide ie niet echt lang. Net zoals SoF2 eigenlijk. Voor de geinteresseerden: Digital-XL (Nederlandse uitgever) rereleased SoF1 binnenkort in een budgetlijn. Dus als je het spel nog wilt bemachtingen voor ± 8 euro
ik kreeg het spel bij mn videokaart
maar goed, heb er veel plezier mee gehad, maar heb nu sof2 online en zit daarbij in een clan: popes.tk, speel sof1 niet echt meer eigelijk, maar zou best nog wel eens oude tijden met je willen doormaken
Verwijderd
en daat kan je 2 dedicated servers op draaienVerwijderd schreef op 06 februari 2003 @ 14:55:
Ik heb en adsl 768kBits^-1 verbinding, en ik kan iig met twee pc's tegelijk sof spelen. Ik vind het wel leuk voor over internet, maar offline word idd erg saai. Het spel is toch pas 3 jaar oud (de topics over enthousiaste mensen die w8en op het spel met 26 hitplekken stammen uit 2000). Welk spel vind je beter dan? Ik heb naast sof een breed spectra aan andere spellen gespeeld, waaronder UT2003 en GTA3. Beidde vond ik niets... Is er niemand die een potje sof wilt spelen?
[quote]Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 14:55:
Ik heb een adsl 768kBits^-1 verbinding, en ik kan iig met twee pc's tegelijk sof spelen. quote]
LOL
ik heb Eweka 1024/512 Kbit en ik kan wel een server starten voor 12 spelers ofzo, zonder Hoge ping. Maar bij jou gaat dat denk ik niet lukken.. omdat je upload snelheid net zo is als die van Chello. 16 KB/s dus.. wat net genoeg is voor 4 mensen.
Ik heb Soldier Of Fortune hier wel, en lijkt me wel kick om weer eens te doen, (Ik heb het spel in 4uur uitgespeeld, zonder cheats dan.. maar dat was 2 jaar geleden
)
Ik heb een adsl 768kBits^-1 verbinding, en ik kan iig met twee pc's tegelijk sof spelen. quote]
ik heb Eweka 1024/512 Kbit en ik kan wel een server starten voor 12 spelers ofzo, zonder Hoge ping. Maar bij jou gaat dat denk ik niet lukken.. omdat je upload snelheid net zo is als die van Chello. 16 KB/s dus.. wat net genoeg is voor 4 mensen.
Ik heb Soldier Of Fortune hier wel, en lijkt me wel kick om weer eens te doen, (Ik heb het spel in 4uur uitgespeeld, zonder cheats dan.. maar dat was 2 jaar geleden
Pagina: 1