Weet iemand nog een manier hoe ik die FSB hoger dan 156Mhz kan krijgen, want in de bios gaat ie niet verder. Me Corsair geheugen kan volgens mij een veel hogere FSB hebben dan 156Mhz. Zelf heb ik al Soft-FSB geprobeerd alleen wordt deze mob niet ondersteund.
even voor de duidelijkhijd :
dit draadje gaat niet lang open blijven denk ik
mare om je tog een beetje te helpen
je geheugen hoeft niet de beperkende factor te zijn.
lees de faq eens door daar kan je de basis een beetje leren.
en dan zal je snappen dat je pci en agp bus samen met je fsb omhoog gaat en dat dat ook voor instabiltijd kan zorgen
ook kan het zijn dat je cpu gewoon niet verder wil op je huidige mp.
maar in ieders geval lees de faq eens goed door
dit draadje gaat niet lang open blijven denk ik
mare om je tog een beetje te helpen
je geheugen hoeft niet de beperkende factor te zijn.
lees de faq eens door daar kan je de basis een beetje leren.
en dan zal je snappen dat je pci en agp bus samen met je fsb omhoog gaat en dat dat ook voor instabiltijd kan zorgen
ook kan het zijn dat je cpu gewoon niet verder wil op je huidige mp.
maar in ieders geval lees de faq eens goed door
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
gaat niet lukken. Of je moet solderen maar dan kost je veel €€€, dan kan je beter voor een ander bord gaan
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Begin eens met te posten wat voor moederbord proc geheugen etc etc je hebt.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het zal inderdaad niet lukken, de klokgenerator op het bord kan gewoon niet hoger dan dat. Maar met 156 MHz kan je toch niet echt klagen 
En waar staat het trouwens dat je Corsair geheugen hoger kan? Ik ken geen Corsair RIMM-geheugen dat hoger dan 133 MHz kan (nouja, volgens de specs).
En waar staat het trouwens dat je Corsair geheugen hoger kan? Ik ken geen Corsair RIMM-geheugen dat hoger dan 133 MHz kan (nouja, volgens de specs).
Verwijderd
Dit is echt een FAQ vraagje. Verder, als je een topic opent met een goede opemimgst post heb je meer kans op een antwoord waar je wat mee kan. "Slechte" topic die WEL een goede openings post hebben hebben ook minder kans op een slotje. Dat geldt niet voor dit topic. Dit is echt een faq/search vraag:
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)
Dicht helaas
Btw: let ook op de topic titel
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)
Dicht helaas
Btw: let ook op de topic titel
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()