Toon posts:

Maxtor externe HD en Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zeer deskundige lieden :)

Ik heb een externe Maxtor 80 GB diskdrive via firewire op een Windows XP machine aangesloten. Ik heb hierbij gekozen voor een externe drive omdat ik gemonteerde video-films kan uitwisselen op 2 pc's. Deze pc's zijn identiek aan elkaar, zelfde mobo, processor, geheugen etc... Er is enkel 1 verschil, ik heb namelijk op de eerste pc windows XP met SP 1 staan, en op de andere pc alleen windows XP.

Het probeem is dat ik grote bestanden op de 1e pc ( Windows XP SP 1 ) niet kan kopiëren naar de externe HD, maar dit werkt wel op de andere pc (alleen Windows XP). Dit zijn video bestanden dus rond de 3 GB of meer.....

Weet iemand ook hoe ik dit probleem op kan lossen? of is de enigste oplossing Windows XP SP1 eraf te gooien, en opnieuw te installen zonder service packs? 8)7

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Viking Kvinne

🏳️‍🌈🇳🇴🏳️‍⚧️

Dat SP1 blijkt toch maar weer een hoop gelazer te geven :? .Ik heb het er weer afgegooid en auto-update uit gezet anders krijg je toch nog die **** op je systeem. Btw ik denk dat bij jouw dat SP1 de boosdoener is,gooi dat er af en kijk of het dan wel werkt |:(

❤️ 🇳🇴 ᛗᚨᚱᛁᚲᚨ