Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Niemand???
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
gebruik uitsluitend whql drivers van nVidia.
Je kan ooknog proberen speciale drivers van je fabrikant te installeren, ipv de reference-driver van nVidia.
Je kan ooknog proberen speciale drivers van je fabrikant te installeren, ipv de reference-driver van nVidia.
3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO
Kan je een preciezere omschrijving geven. Volgens mij komt die "page_fault_in_nonpage_area" melding ook voor bij problemen met de minidump.
Probeer alle minidumps te handmatig te verwijderen.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Dat is het hem juist, als ik die installeer krijg ik juist deze fout melding....Kets_One schreef op 06 February 2003 @ 11:48:
gebruik uitsluitend whql drivers van nVidia.
Ik zal eens alle codes opschrijven die windows meldt....vacuumcleaner schreef op 06 February 2003 @ 11:54:
Kan je een preciezere omschrijving geven. Volgens mij komt die "page_fault_in_nonpage_area" melding ook voor bij problemen met de minidump.
en minidumps???
ik heb net de fout codes opgeschreven, ze zijn:
Stop: 0x00000050 (0xE2C3F00A, 0x00000000, 0xE2C3F00A, 0x00000002)
misschien kunnen jullie er iets mee
Stop: 0x00000050 (0xE2C3F00A, 0x00000000, 0xE2C3F00A, 0x00000002)
misschien kunnen jullie er iets mee
wat is een minidump eigenlijk? en hoe kanje die verwijderen?
heb het probleem namelijk ook, zomaar ineens hangt windows en krijg ik zo'n bluescreen met page_fault_in_nonpage_area
heb het probleem namelijk ook, zomaar ineens hangt windows en krijg ik zo'n bluescreen met page_fault_in_nonpage_area
Catch a smile out there!
ik heb bij mij inmiddels het probleem onder de knie. Het treedt namelijk pas op als ik drivers gebruik van versie 30 of nieuwer...
Dus ik draai nu versie 2x.xx, en die werkt wel stabiel.
Het rare is alleen wel dat Win98 wel de nieuwere accepteerd...
Dus ik draai nu versie 2x.xx, en die werkt wel stabiel.
Het rare is alleen wel dat Win98 wel de nieuwere accepteerd...
Pagina: 1