DDR of SDR ??

Pagina: 1
Acties:

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik krijg zonet te horen dat mijn vidcard een Pine GF4 MX 440 SE schijnbaar in 2 versies wordt verkocht. Eentje met SDR en een DDR uitvoering. Hoe kom ik er nu achter welke ik heb ?? Weet iemand daar een proggie voor ?? Ik heb sisoft / dr hardware / nvidia beheer al geprobeert en deze kunnen me niet meer vetellen dan dat ik 64 mb heb maar welk type ???????

oeps ik zie dat ik in de verkeerde topic groep zit, hoe verhuis ik ??

[ Voor 10% gewijzigd door Ray op 05-02-2003 22:53 ]

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 21:51
verhuizen kan je zelf niet, doet de moderator.

Op de chip van je videokaart kan je dat aflezen, en op de doos.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:55
Hmmm nah dat is best simpel te zien, men loopt naar de plaats waar men de handleiding + doos heeft gelaten (of drivers) en je kijkt even in de handleiding.

Bij Leadtek en Asus (enige waar ik ervaring mee heb) staan bij bijde handleidingen de precieze specs op de eerste paar pagina's.

Anders haal je de precies modelnummer van de verpakking en zoek je het op op internet :)

Anders... Met 3D Mark 2001 heb je wel grote kans (met Systeminfo en dan ff AGP checke)

Hier ergens doorzoeken (in die submappen, zal vast wel een type nummer te zijn ofzo)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/3dmark.jpg
De crappy kwaliteit van de JPG (De laagste die ik kon gebruiken), ff voor mijn datalimiet op de webspace die ik heb van Planet (25mb)

[ Voor 26% gewijzigd door Novah op 05-02-2003 23:59 ]

Verwijderd

Je installeerd powerstrip en dan zie je meteen wat voor geheugen je hebt. Maar kun je dat met DXdiag niet ook zien?

• Ray
ik heb powerstrip installed die verteld idd vanalles maar niet welk geheugen type het is of ............. kijk ik nu helemaal verkeerd ?

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:29

Shunt

Boe

StuiTeR schreef op 06 February 2003 @ 00:02:
ik heb powerstrip installed die verteld idd vanalles maar niet welk geheugen type het is of ............. kijk ik nu helemaal verkeerd ?
rechtermuis knop @ powerstrip icoon @ sart balk
en dan perfomance profiles en dan configure :>
daar staan dan 2 balkjes die van groen naar rood gaan met daar in weer 2 schuifbalkjes
en daar onder staat weer een bepaald aantal mhz
als je die even zou willen posten :>

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Ray
aha die balkjes !!! ja daar staat onder het rechter balkje inderdaad DDR ! :)
Pagina: 1