Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM][WC]Waterkoeling in een klein kastje

Pagina: 1
Acties:

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 20:56
Bij deze ter beoordeling: Mijn eerste casemod!
Heb eens lekker een aantal uren kunnen besteden aan het "mooi maken" van m'n kast. Kijk mee:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/didaskein/fotoalbum/small/b01.jpg
Raampje met waterblok

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/didaskein/fotoalbum/small/b02.jpg
Kast van voren

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/didaskein/fotoalbum/small/b03.jpg
Totaal viewtje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/didaskein/fotoalbum/small/b04.jpg
Van bovenaf

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/didaskein/fotoalbum/small/b05.jpg
De zeikant in z'n totaliteit

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/didaskein/fotoalbum/small/b06.jpg
Waterblok met CCFL

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/didaskein/fotoalbum/small/b07.jpg
Nogmaals, maar dan scherp

Voor iedereen die het verhaal erbij wil hebben of de foto's op een onpersoonlijk hoge resolutie willen zien, heb ik een website gemaakt!

Nouw, roept u maar! Je mag ook het gastenboekje tekenen op m'n site, als je zin hebt. Ben benieuwd! Ik hoop natuurlijk op heel veel _/-\o_ maar dat zal er natuurlijk niet altijd inzitten. Wil gewoon een eerlijke mening horen!

[ Voor 3% gewijzigd door Philip_Janssen op 05-02-2003 23:05 . Reden: HTML code aangepast ]

Verwijderd

Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit, en ik wilde even je high-res screens bekijken, maar die pagina's werken niet op je site :?

• Philip_Janssen
Sorry, misschien nog bezig met uploaden... Ik krijg em wel gewoon te zien.. Probeer het nog maar eens... je bent ook wel errug snel!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 22:47:
Ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit, en ik wilde even je high-res screens bekijken, maar die pagina's werken niet op je site :?
Heb ik ook hier.

Maar om effe ontopic te reageren;

zeker mooie mod, ga je je monitor ook doen ;)

btw, je mag je topic niet meer m'n eerste mod/casemod noemen.

Edit: doet het nog steeds niet, die mdemvriendelijke ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Woksie op 05-02-2003 23:04 ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Mooi maar wel een klein raampje hoor. :+

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Mooie mod maar was het niet slimmer om een kast te maken die Mat is en niet glimmend? Aangezien een glimmende kast zosnel vuil word in verband met vinger afdrukken.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
bizar klein raampje, zal wel blowhole zijn geweest? ;)

knap dat je waterkoeling in zo'n relatief klein kastje hebt weten te frotten

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Philip_Janssen
Sir Killalot schreef op 05 February 2003 @ 22:50:
[...]

Heb ik ook hier.

Maar om effe ontopic te reageren;

zeker mooie mod, ga je je monitor ook doen ;)

btw, je mag je topic niet meer m'n eerste mod/casemod noemen.
Sorry van de topic titel.. Kan er nu niets meer aan veranderen, geloof ik. Zou een modje dat voor me willen doen? Maak er dan maar van "Waterkoeling in een klein kastje" of iets in die geest. Alvast bedankt _/-\o_
cool0 schreef op 05 February 2003 @ 22:50:
Mooie mod maar was het niet slimmer om een kast te maken die Mat is en niet glimmend? Aangezien een glimmende kast zosnel vuil word in verband met vinger afdrukken.
Hij word idd snel vies, maar heeft de Hema matte verf?
Ener-G schreef op 05 februari 2003 @ 22:54:
bizar klein raampje, zal wel blowhole zijn geweest? ;)

knap dat je waterkoeling in zo'n relatief klein kastje hebt weten te frotten
Voor een blowhole is het gat net 3 milimeter te groot.. Dus dat feest gaat niet door. Is ook niet nodig. Temps zijn netjes zo!

Verwijderd

De foto's op je website zijn nog steeds niet bereikbaar. Nog aan het uploaden zeker?

• Philip_Janssen
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 23:03:
De foto's op je website zijn nog steeds niet bereikbaar. Nog aan het uploaden zeker?
Sorry, linux server bij @home is hoofdlettergevoelig.. Heb de code aangepast!

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-10 10:35

Goliath

hi ho silver... away

In zijn oorspronkelijke vorm vind ik de Miditower FC-R08AL (want dat is toch de kast die je gemod hebt) een doorn in het oog, maar dit is werkelijk een juweeltje.Klasse! Zo zou ik ze graag allemaal in onze winkel zien.

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tof! Netjes gedaan, alleen vind ik die rad bovenop niet echt mooi... (Kan natuurlijk neit anders dan buiten de kast) maar kan je er niet een kastje of zo omheen bouwen??

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Hier stond niks boeiends :)

[ Voor 90% gewijzigd door Woksie op 05-02-2003 23:17 ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Philip_Janssen
DickTator schreef op 05 February 2003 @ 23:07:
In zijn oorspronkelijke vorm vind ik de Miditower FC-R08AL (want dat is toch de kast die je gemod hebt) een doorn in het oog, maar dit is werkelijk een juweeltje.Klasse! Zo zou ik ze graag allemaal in onze winkel zien.
Is idd een FC-R08AL. Heb em gehaald bij Com4 in Den Bosch. Waar werk je dan?
Wabs schreef op 05 February 2003 @ 23:09:
Tof! Netjes gedaan, alleen vind ik die rad bovenop niet echt mooi... (Kan natuurlijk neit anders dan buiten de kast) maar kan je er niet een kastje of zo omheen bouwen??
Dat vond ik nouw juist lache! Dacht dat het een redelijk nette maar wel uiterst gave radiator was. En daarom moest-ie van mij bovenop!

• Philip_Janssen
Word dit trouwens een beetje concurrentie voor Resettim en A.P.Versteeg? :P

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 11:53
Hoeveel blaast dejouwe eigenlijk? ik neem aan dat de fans op de bovenkant IN de kast blazen?

• Philip_Janssen
cazzer22 schreef op 05 februari 2003 @ 23:55:
Hoeveel blaast dejouwe eigenlijk? ik neem aan dat de fans op de bovenkant IN de kast blazen?
Nope, ze zuigen lucht door de radiator heen. Dit omdat de lucht zo onder druk word aangezogen en het schijnt zo te zijn dat dat beter koelt. En hoeveel... Ik heb geen id. Fans staan (bijna) altijd op 7V..

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 11:53
MMS_El_Guapo schreef op 05 februari 2003 @ 23:01:
Hij word idd snel vies, maar heeft de Hema matte verf?
Sja das jammer. :(

Ik hou veel meer van matte kleuren dan dat geglim op je bureau! :X

Maar je kijkruitje ziet dr leuk uit, en leuke switches aan de voorkant

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik vind glimmende verf juist mooi! Zowat alle kasten zijn standaard mat geverfd; op de HCC zag ik ergens een casemod standje met een rood gelakte case (glans, dus niet mat) en dat zag er zeker goed uit! Op matte verf zie je stof net zo goed of zelfs beter. Dus als je niet continu met je fikken aan je case zit dan wordt een case met glanslak toch niet erg snel vies lijkt me. ;)

Wel vaag, zo'n patrijspoortje aan de zijkant van je case. Moet natuurlijk een ccfl achter, anders zie je zowat nix. En er ligt trouwens een hoofd achter je monitor! :D Ongelukje bij het casemodden? :+

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

MMS_El_Guapo schreef op 05 February 2003 @ 23:33:
Word dit trouwens een beetje concurrentie voor Resettim en A.P.Versteeg? :P
owja joh ;) :D

iig ik vind het een leuke casemod :) window is uhm... tja hoe zal ik het zeggen :D KLEIN.. :D maar wel leuk bedacht.. nu zou je dus eigelijk dat blok specifiek moeten uitlichten.. dus alleen het blok niet de rest..

iig nice mod en idd zoals wabs al zij.. liever radiator binnen de kast dat vind ik zelf ook mooier maarja als het niet anders kan.. paint job is erg strak en glanzend :)

nog een kleine tip @ the site.. maak is die navigatie.html frame wat breder zodat je niet die scrollbar ziet dat staat wat strakker :)

overall nice work :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• PilatuS
  • Niet online
Mooie mod :) ook goed gespoten dat is altijd wel belangrijk vind ik, die leds bij de schakelaars zijn ook erg mooi

die kast van jou lijkt ook bestwel op die van mij alleen ik heb dan mat zwart

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
coole mod, mooi dat zwart. en heel apart zo'n klein windowtje (Is weer eens wat anders), misschien had de cd drive iets netter gekunt. Voor de rest, petje af.

..(coole teddy beer ;) :P ))

One World Concepts

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Ziet er netjes uit! Die glanzende verf is weer is wat anders, alleen dat kleine raampje is niet helemaal mijn stijl ;)

• Philip_Janssen
Aham brahmasmi schreef op 06 februari 2003 @ 00:30:

Wel vaag, zo'n patrijspoortje aan de zijkant van je case. Moet natuurlijk een ccfl achter, anders zie je zowat nix. En er ligt trouwens een hoofd achter je monitor! :D Ongelukje bij het casemodden? :+
Tsja... waar gehakt word, vallen spaanders. :+
ReseTTim schreef op 06 February 2003 @ 00:51:
[...]

owja joh ;) :D

iig ik vind het een leuke casemod :) window is uhm... tja hoe zal ik het zeggen :D KLEIN.. :D maar wel leuk bedacht.. nu zou je dus eigelijk dat blok specifiek moeten uitlichten.. dus alleen het blok niet de rest..

iig nice mod en idd zoals wabs al zij.. liever radiator binnen de kast dat vind ik zelf ook mooier maarja als het niet anders kan.. paint job is erg strak en glanzend :)

nog een kleine tip @ the site.. maak is die navigatie.html frame wat breder zodat je niet die scrollbar ziet dat staat wat strakker :)

overall nice work :P
Site gefixed en vereerd dat je 'em mooi vind! _/-\o_ ! Dat uitlichten van alleen het blok, zal ik eens over gaan denken.
En de radiator kan ik niet meer kwijt in de kast. De reden dat het ruitje klein is, is simpelweg omdat er een pokke-zooi aan kabels in de kast hangt! Ik kan helemaal niets meer kwijt.. Volgende kast word toch weer een grote tower, of misschien een serverkastje >:)

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 15:52

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Leuke mod :9
alleen die super glanzende verf is minder :/

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

DOC->CME

• megaleo
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Best wel mooie mod hoor!!! _/-\o_ Ook die schakelaartjes en ledjes vind ik altijd gaaf. Dat zou overal op moeten zitten. Hoe meer knopjes en ledjes hoe beter. 8)
Alleen die grote koelers bovenop vind ik net iets minder!!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Topictitel gefixt :)

[ Voor 90% gewijzigd door m-m op 06-02-2003 14:06 ]

• Philip_Janssen
Thnx m-m!

• Rappie
  • Laatst online: 27-11 13:10
En Paul, nice pic's! Is een mooie camera die je hebt
np, idd mooi modje, zie alleen in 1 foto een lelijke kop voorbij komen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Rappie op 06-02-2003 14:18 ]

• Philip_Janssen
Rappie schreef op 06 February 2003 @ 14:17:
np, idd mooi modje, zie alleen in 1 foto een lelijke kop voorbij komen :D
Roep nouw niet te hard, dat jij dat bent ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Philip_Janssen op 06-02-2003 14:20 . Reden: typo's e.d. ]

Pagina: 1