Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD velo 500 (pda), te gebruiken voor pc

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn velo 500 heeft het leven geven. De stekkertjes zijn kapot (is een dunplastic met draaidjes er in, weet niet hoe dat heet, ben een nOOb op dat gebied). Niet meer te maken. Nu is mijn vraag kan ik dit lcd schermpje gebruiken om in mijn, nog te bouwen mp3, dvd stero, compu te zetten. Het is een mooi lcdtje en dan kan ik er toch nog wat mee doen. Nu is alleen de vraag hoe verbind ik die zooi, want daar heb ik geen kaas van gegeten.

kan iemand mij misschien op weg helpen. Ik hoef geen antwoorden maar wat richting geven zou geen kwaad kunnen

Verwijderd

lees de FAQ

"Ik heb een LCD uit een oude GSM/rekenmachine/Palm/i-mode/ander-cool-apparaat-met-grafisch-LCD gehaald. Hoe sluit ik die aan?

Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten."

dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53

Verwijderd

Topicstarter
Er zit wel een lose controler bij. Alleen ik denk dat het probleem in de aansturing zit met stekkertjes en dat soort dingen. Of niet?

JMK baalt dat hij niks meer heeft aan dat dure speeldgoed

Verwijderd

Topicstarter
MaNdrak bedankt voor de info. Ik zie dat er nog hoop is. Ik zal dat draaidje met aandacht volgen

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tsja, FAQ-vraag dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.