Toon posts:

[Apache?] Virtual Directory Support & Thread Safety

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De phpinfo(); functie geeft een leuk overzichtje waar onder andere deze twee instaan:
Virtual Directory Support disabled
Thread Safety disabled

Ik weet niet wat het betekent maar het klinken wel als dingen die ik wel aan wil hebben staan. :)
Ik heb in de apache en php documentatie en op google gezocht maar ik kan niet eens vinden wat het betekent. Alleen maar heel veel hits van sciptjes met phpinfo(); erin en twee ontbeantwoorde vragen van mensen die zich hetzelf afvragen.
Staan deze twee opties onder een andere naam gedocumenteerd? Zo ja waar? Zo nee wat betekent het?

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Skill is when luck becomes a habit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 21:42:
Ik weet niet wat het betekent maar het klinken wel als dingen die ik wel aan wil hebben staan. :)
:D

Als je nou die dingen intypt op www.apache.org in de search, dan krijg je alle relevante links te zien over het betreffende onderwerp.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat al gedaan maar ik kan toch echt niks vinden.
Bij Thread Safety is het document wat eek noemt het enige maar dat gaat niet over een optie die aan kan worden gezet. Als je Virtual Directory Support intypt krijg je weliswaar ieder document over virtual hosting maar ik kan daar niks vinden over "virtual directory support".