Toon posts:

msi kt4 ultra bsr kan mn gamepad nergens inpluggen??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mn mede gamers, ik heb en nieuwe pc met een msi kt4 bsr moederbord..
tot mn grote verbazing wou ik mn gamepad pro (GRAVIS) aansluiten..maare.... waar gaat die in..ik heb nergens een aansluiting waar ie in kan..bij mn vorige pc ook een msi moederbord kon ik hem wel ergens inpluggen?
weet iemand misschien een oplossing, ik hoor toch zo iets te hebben..hoe spelen jullie dan?

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Wat voor aansluiting is het? Waarschijnlijk usb of een midi/game aansluiting.
De usb aansluiting vind je meestal achterop, vlak onder je toetsenbord, en dat is een rechthoekig dunne aansluiting met een zwart of wit balkje er in.
Als het een midi/game aansluiting is zit die of bij het geluidsgedeelte van je moederbord, of op je geluidskaart. hierbij gaat het om een wat bredere aansluiting, de grootte zit net tussen die van de printer en een monitor in.....

Trouwens wel een beetje makkelijke vraag, en ook in het verkeerde forum waarschijnlijk..... :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Volgens mij heeft ie een Gamepoort nodig, daar de KT4 meer dan zat USB poortjes heeft :z

Sja, op sommige mobo's zijn ze geïntegreerd, op de andere niet. Dan moet je bijv. een geluidskaart met een gameport hebben. Simple as that :)

Maar dit is wel erg basic, dicht dus.

Dit topic is gesloten.