Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tranenplaat

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil over een tijdje mijn computer en mijn kamer gaan modden met tranenplaat. Ik heb dus een beetje rondgekeken waar je het kan kopen. De plaatselijke bouwmarkten leverden ook geen resultaat.

Heeft iemand van jullie een id waar je tranenplaat voor een normaal prijsje kan krijgen???

Dit is btw tranenplaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.airbrushlijnden.com/Pics/Thumbs/tranenplaat.jpg

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 11:47
bij de plaatselijke tapijtboer is dit spul als zeil te krijgen, is niet zo zwaar als echte, en lijkt best wel aardig.

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Ik had dit ook in gedachten te gaan doen, wil je je hele case met dat spul gaan doen of een alleen je zijkant?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Een grotere autospeciaalzaak wil dit soort dingen nog wel eens hebben. Zijn volgens mij 2 grote ketens van (Nee, niet Halfords :P), volgens mij hebben die dat wel, maar de naam schiet me niet te binnen. Hopelijk door dit hard op te posten komt iemand anders erop :)

Ceci n'est pas une signature!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:46
Metaalhandelaren verkopen dit spul.
Let wel op dat je de aluminium variant te pakken krijgt, RVS is lekker zwaar namelijk :)
Het is toch Traanplaat, ipv Tranenplaat, ach ja who cares...

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

nou be prepared, ik heb hier vorig jaar een keer naar gezocht en kon het alleen vinden bij de GAMMA voor maar liefst €25 per vierkante meter :/ nou maakt dat voor jou waarschijnlijk niet zo veel uit jij hebt een klein stkje nodig denkik, maar ik had zon 25 vierkante meter nodig :D

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• ThomasW
  • Laatst online: 16-11 22:26
ik heb t ook gekocht. €20 voor een stukkie van 50X100 cm

Verwijderd

Topicstarter
ik wil het oa gebruiken om me case meej te bedekken. maar het belangrijkste was eigenlijk om zoon stukje bij me bureau te leggen om me bureaustoel op te zetten zodat me vloerbedekking niet kapot gaat. (de tranen moeten btw niet te hoog uitsteken worden me ouders gek als ik ga rijden met de bureaustoel :P)

En Odin, ik dacht aan een houten case met dat spul als decoratie.

Verwijderd

Topicstarter
Sjoewe schreef op 05 February 2003 @ 21:27:
Metaalhandelaren verkopen dit spul.
Let wel op dat je de aluminium variant te pakken krijgt, RVS is lekker zwaar namelijk :)
Het is toch Traanplaat, ipv Tranenplaat, ach ja who cares...
Ik dacht eerst ook dat het traanplaat was, nadat ik op google gezocht had kwam ik er toch achter dat het tranenplaat is (veel meer hits).

RVS maakt voor op me vloer weinig uit.. hoef het dan toch nie te verplaatsen. voor een case zou dat wel minder zijn

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
als je naar de gamma gaat (werk er zelf ) en je gaat kijken bij het behang vind je een stelling met plakstickers voor op je raam. Daartussen staan ook rollen traanplaatplastic, ziet eruit als traanplaat maar het is een hele grote sticker. Ik heb het zelf ook gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/capomoo/Bio/Picture%20001.jpg
http://members.lycos.nl/capomoo/Bio/casemod/IMAGE1156.JPG

Het spul is 9.90 euro per rol :)

[ Voor 21% gewijzigd door Biobakker op 05-02-2003 21:49 ]

Dat zeg ik....

Verwijderd

Topicstarter
Biobakker schreef op 05 februari 2003 @ 21:47:
als je naar de gamma gaat (werk er zelf ) en je gaat kijken bij het behang vind je een stelling met plakstickers voor op je raam. Daartussen staan ook rollen traanplaatplastic, ziet eruit als traanplaat maar het is een hele grote sticker. Ik heb het zelf ook gebruikt.

[afbeelding]

Ja ik ken het spul, voor op me case zou het een uitkomst bieden. voor op de vloer niet
ik heb het zelf al eens op me case gehad maar toen had ik een klein stukje van iemand gekregen. toen moest ik het vastzetten met lijm omdat de plakkant niet meer plakte toen werd het lelijk.
Op die foto dat je het in je case hebt geplakt ziet het er wel erg gelikt uit :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:54 ]

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
:P naja als je het echt wil hebben kan je het beste even de goude gids tot handen nemen denk ik:P en dan traanplaatbehang op de muur (gamma :P) :D

Dat zeg ik....

Verwijderd

Topicstarter
is dat spul bedoelt als behang op de muur dan?
gamma is nie ver weg

Verwijderd

Topicstarter
je ziet vaak winkels die de hele vloer vol hebben liggen ermee. hebben die gasten er dan ook zoveel voor betaald?

Verwijderd

Je kunt het beste eens kijken in autowinkels die van die gadgets verkopen (spoilers, dikke uitlaten, fancy lampjes, etc, etc, etc). Vraag maar eens aan een autofreak of zo'n winkel bij jou in de buurt zit.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Is het allemaal 1 en dezelfde dikte of zijn er ook verschillende :? Want ik ken ook traanplaat wat je volgens mij niet kan rollen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

klopt wij @ gamma hebben zowel behang in dat motief en van die stickers. en als je het lief aan een van de medewerkes vraagt dan kunnen we het als het goed is bestellen bij onze leverancier.

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

GGS_VR6 schreef op 05 February 2003 @ 22:07:
Is het allemaal 1 en dezelfde dikte of zijn er ook verschillende :? Want ik ken ook traanplaat wat je volgens mij niet kan rollen
Heb je in heel veel diktes/profielen whatever. Veel soorten in ieder geval. :) Bij praxis zag ik toevallig vandaag traptredendingessen hiervan liggen. ;)

btw, die rol die je ziet op de foto is plakplastic. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Positron op 05-02-2003 22:10 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

De pa van een vriend van mij heeft een alu/metaalbewerkingszaakje, die hebben dit spul ook. Heeft een andere vriend van mij z'n scooter mee laten versieren :)
Winkeltje zit in Keldonk geloof ik, en het heet P-Plus Steel Supplies oid...
edit:
Dat is dus bij Veghel / Den Bosch in de buurt.. Brabant dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 22:26 ]

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
Ok even een vraag wat kost dat spul?? mischien dat ik er wel helemaal een case van maak :)

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Verwijderd

gameenergy schreef op 06 February 2003 @ 00:09:
Ok even een vraag wat kost dat spul?? mischien dat ik er wel helemaal een case van maak :)

Lees het topic ... damn zeg :{

Verwijderd

Je moet Pureoptical eens vragen. Hij heeft het hele traanplaat idee al tot op de laatste milimeter uitgetest en ingebouwd in zijn (voor zover ik weet) meest recente case. Ook hij gebruikt in die case dat folie, maar je kunt 'm dit beter zelf vragen.

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/profielen/case_foto/foto_9_5.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 14:45 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 00:44:
Je moet Pureoptical eens vragen. Hij heeft het hele traanplaat idee al tot op de laatste milimeter uitgetest en ingebouwd in zijn (voor zover ik weet) meest recente case. Ook hij gebruikt in die case dat folie, maar je kunt 'm dit beter zelf vragen. Zijn case is ook te bekijken op die retemooie site van hem: [spam]

[afbeelding]
hij heeft zowel het folie als het echte metalen traanplaat gebruikt..

[ Voor 4% gewijzigd door AcouSE op 06-02-2003 10:10 ]

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
Biobakker schreef op 05 February 2003 @ 21:47:

[afbeelding]

Hmmm dat ziet er wel vet uit :) en ook niet echt duur.

* NoTo gaat eens voor dat spul kijken als ie z'n window mod af heeft :)

dude... wait... what...

Verwijderd

Ik heb de plaat gebruikt voor de dubbele bodem, dat werkt perfect en is makkelijk te bewerken. De folie heb ik oa gebruikt op de moboplaat en andere in het zicht vallende plaatsen. Het geeft door het chrome effect een veel vetere lichtopbrengst in je case. Je kan het prima voor de buitenzijde gebruiken, alleen de randjes zijn kwetsbaar, die zou ik dan met een klein profieltje beschermen. Dit is gewoonmet mes of schaar op maat te maken en is echt supermateriaal.

Verwijderd

Zowiezo wel goed om zo'n rolletje traanfolie te hebben liggen, kan me zo een hele berg aan toepassingen bedenken.... Denk dat ik maar eens een rolletje ga halen.

Hoe zit het btw met de warmtebestendigheid van dat folie, is het 100% kunststof of is het deels alu-folie?

Verwijderd

Het zit er nu al 3 maanden in en blijft prima zitten, het zit ook rondom de PSU en gedraagt zich prima. Ik meen me te herrineren dat er op het etiket iets staond van vinyl of sow. Ik heb het etiket niet meer, helaas.

Verwijderd

euuuh heb je niet eens ff gedacht aan vloerbedekkingglijders voor onder je stoel???

Ik heb namelijk dat ook en ik heb na 4 jaar intensief gebruik gemaakt van mij stoel en ik sie nog niet echt verslijting :)

BTW ze komen in plaats van je wieletjes (deuh 8)7 ), het zijn namelijk een soort kleine ski's onder je stoel. formaat 2.5 cm breed en 4.5 lang.
darn ik kan nog niet een foto posten....

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 07:19

JF_

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 09:52:
euuuh heb je niet eens ff gedacht aan vloerbedekkingglijders voor onder je stoel???
Eindelijk iemand die die dingen kent... Maar waar zijn ze te krijgen? Bouwmarkten in de buurt (Praxis, Gamma *en* Karwei) hebben ze niet, en de enige kantoor-zaak vroeg een stevig prijsje - 10 euro. Meerprijs, per stuk. Da's al aardig wat op een nieuwe stoel van 350 euro, maar ik heb thuis nog een stuk of wat bureaustoelen met draaiwielen die toch ook wel aan de glijders mogen - m'n vloerbedekking ligt er nog geen jaar, en nu al kan je duidelijk zien waar ik het meest zit :(

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er zijn ook wielen die gemaakt zijn voor gebruik op vloerbedekking. Een beetje kantoormeubelzaak levert die dingen op verzoek in plaats van wielen voor een harde ondergrond. Iemand die bereid is even 350 euro uit z'n portomonnee te trekken voor een stoel moet je met zorg behandelen als winkel, vind ik.
En anders zijn er wel kunststof platen verkrijgbaar daarvoor; kijk alleen uit met statische elektriciteit, aangezien er behoorlijk wat lading opgebouwd wordt als je een paar keer heen en weer rijdt.

• uzuri
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11 16:45
net even een rolletje van dat traanplaatfolie gehaald bij de Gamma en het is echt hartstikke mooi spul, te gebruiken voor 1001 mod-toepassingen :7

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 21:52
Pureoptical? Heb je de gehele achterzijde van je case bedekt met dat folie :? Dus ook onder je mobo zeg maar, en wordt dat niet warm oid?

..::System Specs::..

Verwijderd

Biobakker schreef op 05 februari 2003 @ 21:47:

[afbeelding]

sorry hoor, maar ik zie geen pics, zet ze ff op een snelle server oid.

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 06 februari 2003 @ 12:56:
Pureoptical? Heb je de gehele achterzijde van je case bedekt met dat folie :? Dus ook onder je mobo zeg maar, en wordt dat niet warm oid?
Nee eronder niet, maare het wordt er echt niet warmer door hoor: incl PSU 8 fans voeren alles netjes af hoor.

Verwijderd

Tranenplaat moet je bij de "echte" ijzerhandel halen....heb er zelf ook gewerkt en traanplaat is gewoon te bestellen.....

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 13:16:
Tranenplaat moet je bij de "echte" ijzerhandel halen....heb er zelf ook gewerkt en traanplaat is gewoon te bestellen.....
hmmz 1 s meer in je achternaam en ik had mijn twijfels gehad, of jij wel in een ijzerhandel hebt gewerkt :P

Anywayz, echte traanplaat is loeizwaar en niet makkelijk te verwerken in een pc kast (denk ik) de optie met de folie is een stuk makkelijker, goedkoper en beter te verwerken.

* ETM gaat vanmiddag toch ook maar ff langs de gamma....daar gaat je orginele mod idee :P

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 09:20

daaf258

For Aiur

Kaj. schreef op 06 februari 2003 @ 10:17:
Er zijn ook wielen die gemaakt zijn voor gebruik op vloerbedekking. Een beetje kantoormeubelzaak levert die dingen op verzoek in plaats van wielen voor een harde ondergrond. Iemand die bereid is even 350 euro uit z'n portomonnee te trekken voor een stoel moet je met zorg behandelen als winkel, vind ik.
En anders zijn er wel kunststof platen verkrijgbaar daarvoor; kijk alleen uit met statische elektriciteit, aangezien er behoorlijk wat lading opgebouwd wordt als je een paar keer heen en weer rijdt.
slightly offtopic

True je hebt harde en zachte wielen. De zachte zijn te herkennen doordat ze wat zachter zijn dan de harde :+ en dat ze uit 2 kleuren bestaan (grijs en zwart). De zachte wielen zijn dus voor harde ondergrond. De harde wielen zijn helemaal zwart. Je hebt idd kunstofmatten die zijn doorzichtig en kan je bovenop je tapijt leggen zodat je tapijt niet beschadigd en er zitten nopjes op die dus zorgen voor grip op het tapijt.
Dit alles is bij de betere kantoormeubelleverancier te koop.

- specs - audioscrobbler -

Verwijderd

Topicstarter
daaf258 schreef op 06 February 2003 @ 16:16:
[...]

slightly offtopic

True je hebt harde en zachte wielen. De zachte zijn te herkennen doordat ze wat zachter zijn dan de harde :+ en dat ze uit 2 kleuren bestaan (grijs en zwart). De zachte wielen zijn dus voor harde ondergrond. De harde wielen zijn helemaal zwart. Je hebt idd kunstofmatten die zijn doorzichtig en kan je bovenop je tapijt leggen zodat je tapijt niet beschadigd en er zitten nopjes op die dus zorgen voor grip op het tapijt.
Dit alles is bij de betere kantoormeubelleverancier te koop.
Ik ken die dingen ook wel maar ik vind een leuk tranenplaatje toch veel leuker.. en btw die plastic platen zijn ook flink aan de prijs dus naar mijn id kan je beter een stukje traan halen..

• tomvleeuwen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08-2024

tomvleeuwen

Whiee!

Wel lekker vandalisme bestendig, een case met traanplaat :P

Online LED calculator

• Paul C
  • Laatst online: 03:04
Als je echte traanplaat wilt zou ik bij de dichtsbijzijnde smit/metaal(groot)handel gaan vragen en dan ff wat prijzen vergelijken...

• ThomasW
ik heb t ook
van alu, 100 X 50 cm 20 euro!!!

Verwijderd

Topicstarter
Triple X schreef op 06 February 2003 @ 17:42:
ik heb t ook
En waar heb jij het gekocht?

• ThomasW
een of andere staalverwerker.

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
ik heb een stuk kunnen overnemen van.. jawel, mn baas! die had een plaat van die zooi in 3mm dik aluminium gekocht, en zie het restant natuurlijk staan... :P gelijk ff een stukkie overgenomen, ff onder de slagschaar.. PAF PAF! en meteen in mn case gemod :)
voor dit spul moet je toch bij de metaal-groothandel zijn ben ik bang, ik heb het niet in de bouwmarkten zien liggen igg :/

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

Ik heb het gehaalt bij een Carrosserie bouw.

Voor vrachtwagens, kosten 100 gulden per vierkante meter.

Ik heb het netjes op de maten laten knippen dan heb je mooie ronde kantjes ik was hier voor kwijt,zie foto. 23 €
Het knippen was gratis

Hele kast is zelf gemaakt maar hij is nog niet bij gewerkt en afgewerkt.
Komt nog verschillende dingen op,aan en in.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/c.klement/systeemkast2.JPG

En als die helemaal klaar is plaats ik hem uiteraard nog een keer want dit is mijn eerste Casemod.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 15:10 ]

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 11:45

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

schaap2k of nu 5chaap kun je ook eens vragen, die heeft er geloof ik ook een case van gemaakt.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

zwahiel schreef op 07 februari 2003 @ 15:18:
schaap2k of nu 5chaap kun je ook eens vragen, die heeft er geloof ik ook een case van gemaakt.
Hij heeft ook folie :)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

duur is het wel, ik heb toevallig nu 2 reststukken die me vader van zijn werk overhad, hij moest een aanhangwagen bodem maken met dat spul, 4mm dik, aluminium, was voor die aanhangwagen bodem geloof ik 250 euro kwijt. was dus totaal een oppervlak van autobreedte en 4meter lang ofzo.

Verwijderd

Triple X schreef op 06 February 2003 @ 17:42:
ik heb t ook
Dan kun je beter naar de Gamma gaan. Daar heb je het dubbele voor 5 eurootjes meer.

• NoTo
  • Laatst online: 04-06-2024
ik ben gisteren ff naar de gamma geweest voor die stickers :) En ben gelijk aan de slag gegaan.

kleine waarschuwing, de foto,s zijn 500kb per stuk

Foto 1
Foto 2
Foto 3

dude... wait... what...

• APClll
  • Laatst online: 20:57

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Het spul is vast en zeker ook bij carrosorie-bouwers (schrijf ik dit goed zo?) te halen.
Je weet wel, vrachtauto-laadbakken-bouwers.

(Is ook een goed zoekwoord voor gouden gids & galgje :+ :7 )

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• ThomasW
Verwijderd schreef op 08 februari 2003 @ 14:08:
[...]

Dan kun je beter naar de Gamma gaan. Daar heb je het dubbele voor 5 eurootjes meer.
ook van alu??

Verwijderd

Ik heb het gehaalt bij een Carrosserie bouw.

Voor vrachtwagens, kosten 100 gulden per vierkante meter.
Het spul is vast en zeker ook bij carrosorie-bouwers (schrijf ik dit goed zo?) te halen.
Je weet wel, vrachtauto-laadbakken-bouwers.
Heb ik wat gemist

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 15:29 ]

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 20:40

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik ben vandaag naar de karwei geweest om 2 rollen, perfect spul!!!!
Eerst wilde ik gewoon een plaat kopen en die in stukje zagen......
Maar toen las ik over immitatie gewoon op rol, dat je heerlijk kunt snijden en plakken. Wat een oplossing als of het voor modden gemaakt is!
Een aanrader!!

edit:

Prijs is overigens 9,99 pleuro per rol

[ Voor 10% gewijzigd door DaMightyWackO op 22-02-2003 18:53 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

Het enige nadeel is dat het heel erg bolt :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 February 2003 @ 18:58:
Het enige nadeel is dat het heel erg bolt :(
Je moet het ook _heel_ erg straktrekken, en geen centimeter te veel overlaten... is ff proberen, maar moet toch lukken ;)

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-11 11:45

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmm ik kwam eer gisteren 5 platen tegen bij mijn baas, mocht er wel wat hebben :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Toevallig vandaag een krantje van de formido binnen gekregen.
Daar is die zelfde rol nu voor €7,80. En standaard is ie daar al €9.10.
Scheelt dus 85 €urocent :(
Had dat folie ook al bij de gamma gehaald. Is dus wel ff balen :(
Maar goed, leuk spul.

• Twan V
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Verwijderd schreef op 23 februari 2003 @ 19:48:
Toevallig vandaag een krantje van de formido binnen gekregen.
Daar is die zelfde rol nu voor €7,80. En standaard is ie daar al €9.10.
Scheelt dus 85 €urocent :(
Had dat folie ook al bij de gamma gehaald. Is dus wel ff balen :(
Maar goed, leuk spul.
Heb jij het ook al? :D Ik wilde het ook gaan halen.

Maar om ontopic te blijven, ik heb sneller een gamma gevonden dan een formido... En voor het extra rijden ben je snel meer dan € 0,85 aan benzine kwijt...

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Twan V schreef op 23 February 2003 @ 19:53:
[...]

Heb jij het ook al? :D Ik wilde het ook gaan halen.

Maar om ontopic te blijven, ik heb sneller een gamma gevonden dan een formido... En voor het extra rijden ben je snel meer dan € 0,85 aan benzine kwijt...
Jij wel ja, jij gaat ff naar Eersel. Ik kan gewoon met de fiets naar de Formido hier in valkenswaard. Btw ik er gelijk zo'n ferm multitool gehaald, misschien liggen ze er nog, als je geluk hebt.

• Twan V
  • Laatst online: 25-11 15:23

Twan V

...en er stralend uitzien

Eersel? Ik loop op dit moment stage in Eindhoven. Volgens route.anwb.nl is het vanaf mijn stageplek ong. 10min rijden. Volgens mij weet die routeplanner alleen niet dat Eindhoven de meeste stoplichten per vierkante inwoner heeft... :(

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Ej,ik heb bij DOELAND traanplaat folie gekocht,ook wel kleeffolie genoemd.

Bij doeland 150 bij 45 cm,voor 10.25

Verwijderd

euh kap eens met oude topics trappen :/

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Boe, zei de oude koe :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.