10 GB genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

• Remco2001
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 21:11

Remco2001

Ehm, ok...

Topicstarter
Binnenkort krijgt ons dorpje eindelijk breedbandinternet via WiFi (2m/512k). Alleen zijn er verschillende pakketten (zie www.hank.nu). Het goedkoopste pakket is 1 van €49,=. Hierbij krijg je een datalimiet van 10GB per maand. Is dat voor een doorsneeinternetter (gamen, mp3's, streaming video's kijken en af een toe een filmpje downloaden of groot spel (over de 100MB) genoeg? Ik heb er natuurlijk totaal geen ervaring mee, dus ik wil wel gelijk het goeie pakket kiezen. Het wat duurdere pakket voor €15,- extra is de datalimiet 20GB. En als ik erover heen kom, kan ik dan nog internetten of moet ik daarna bij gaan betalen. Ik weet dat er een hoop vragen over zijn geweest, maar precies deze vraag kon ik niet vinden.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, dat ligt eraan wat, wanneer, etc. je download,

je moet rekenen op surfen dat dat je 200 MB max kost, en dan kan je nog een berg downloaden, mijn ervaring is dat je de eerste paar maanden download geil bent, en dat het daarna afneemt, :)

het is maar de vraag wat ze doen bij overscheiding van het data limiet :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Of 10GB genoeg is, dat kunnen we niet bepalen. Je kunt dit zelf uitrekenen door te bedenken wat je ongeveer per maand zal downloaden, en dat bij elkaar op te tellen.

Uit ervaring kan ik je wel zeggen dat 10GB niet veel is. En €15 voor 10 extra GBtjes is ook niet veel. Zou ik dus voor gaan.

Je laatste vraag zul je aan die ISP zelf moeten stellen.

Succes !

Dit topic is gesloten.