Ik gebruik al een tijdje een router van Edimax en een maandje terug een nieuwe gekocht omdat de oude telkens op tilt slaat. De nieuwe is een 6104 en voor gewoon internetgebruik zonder veel upload is het prima. Echter heb ik een webcam gekocht en wil die gebruiken. Nadat alles goed was ingesteld met virtuele server e.d. werkt de cam prima met msn. Alleen wilt het niet langer dan een minuut doen, want dan is de router op tilt.
Mycom gebeld, daar heb ik het gekocht en ze kennen het probleem maar geen oplossing. Kreeg de advies de servicenummer van ze te bellen. Servicenummer gebeld en zij weten minder dan Mycom eindhoven en kreeg nummer van Edimax zelf. Edimax gebeld en de probleem voorgelegd en kreeg de advies de firmware te updaten. Ze kennen de probleem niet, maar als het goed is moet een update wel verhelpen. Geupdate en waardeloos
Wie heeft ook dit probleem en hoe los je het op of is het wel op te lossen?
Mijn eerste router ging na 8,5 maanden kapot en ik was mijn bon kwijt.
Ik dacht:"Shit, zeker pech gehad dat deze zo snel kapot gaat. Koop wel een ander want dit kan de beste merken ook overkomen." Maar blijkbaar zijn die Edimax router gewoon slecht van kwaliteit.
Mycom gebeld, daar heb ik het gekocht en ze kennen het probleem maar geen oplossing. Kreeg de advies de servicenummer van ze te bellen. Servicenummer gebeld en zij weten minder dan Mycom eindhoven en kreeg nummer van Edimax zelf. Edimax gebeld en de probleem voorgelegd en kreeg de advies de firmware te updaten. Ze kennen de probleem niet, maar als het goed is moet een update wel verhelpen. Geupdate en waardeloos
Wie heeft ook dit probleem en hoe los je het op of is het wel op te lossen?
Mijn eerste router ging na 8,5 maanden kapot en ik was mijn bon kwijt.
Ik dacht:"Shit, zeker pech gehad dat deze zo snel kapot gaat. Koop wel een ander want dit kan de beste merken ook overkomen." Maar blijkbaar zijn die Edimax router gewoon slecht van kwaliteit.