Toetsenbord Packard Bell

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77924

Topicstarter
Hai,

Ik heb een pc van Packard Bell. Toetsenbord model 9203. Ik draai onder windows XP home edition.

Ik heb de faq al nagekeken voor identieke vragen alleen werd ik er niet wijzer van. Probeer ook al contact te zoeken met de helpdesk van PB maar dat schiet ook niet op.

Het probleem is dat ik eerst de numlock capslock scrollock weergave in mijn taakbalk kon zien (rechtsonder van bureaublad). Nadat ik met de recovery diskette windows heb hersteld kan ik dit niet meer zien. Ook kan ik het niet downloaden op de site van PB..driverguide.com etc.....Er wordt gesproken over een activeboard>? die probeer ik te vinden? en wat is dat eigenlijk activboard?

Kan iemand mij helpen ?

Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77924

Topicstarter
nou bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done
Reactie op je vraag hoeft niet perse binnen 24 uur hoor ;)
Kicken doen we pas na 24 uur iig.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-07 21:23

job

de link naar het packardbell forum
http://www.packardbell.nl/support/node263.asp

ik denk dat het handiger is om daar je vraag te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Activeboard is een programma wat draait op de achtergrond zodat je je numlock, caps en scroll kan zien.
Trouwens als je de recovery hebt gebruikt moet die erbij staan, tenzij je het misschien toch eens zelf ooit geinstalleerd hebt?
Trouwens waarvoor gebruik je dat programma lijkt mij alleen maar irritant :)
Als je het echt neit ziet staan, dan kun je altijd proberen de helpdesk te bellen, maar die zuigt nogal |:(

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Het probleem is dat ik eerst de numlock capslock scrollock weergave in mijn taakbalk kon zien (rechtsonder van bureaublad). Nadat ik met de recovery diskette windows heb hersteld kan ik dit niet meer zien.
Probeer WinBar eens, dan zie deze in een taakbalk inclusief allerlei andere dingen: CPU-load, Geheugen-load, Internetverbinding, Volume, Winamp, en nog veel meer.

Driver voor je toetsenbord kun je downloaden bij PB, search: "Packard Bell keyboard 9203".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctprod
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 19:08

jctprod

JC&T

Anoniem: 44568 schreef op 05 februari 2003 @ 23:05:
[...]

Probeer WinBar eens, dan zie deze in een taakbalk inclusief allerlei andere dingen: CPU-load, Geheugen-load, Internetverbinding, Volume, Winamp, en nog veel meer.

Driver voor je toetsenbord kun je downloaden bij PB, search: "Packard Bell keyboard 9203".
Ik ben ook verskrikkie op zoek naar de driver voor het USB toetsenbord van Packard Bell model 9201/9203... Ik krijg dat ding niet aan de praat na een handmatige installatie met Windows XP home SP1... De bovengenoemde search werkt niet. PB |:(
Het is toch vreselijk je in te moeten denken dat je vast zit aan die ***** programmatuur van PB en dat ze je niet een in staat stellen het systeem zelf van software te voorzien... Ik kan die driver echt nergens vinden. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 14:23

boesOne

meuh

Anoniem: 77924 schreef op 05 February 2003 @ 20:45:
Hai,

Ik heb een pc van Packard Bell. Toetsenbord model 9203. Ik draai onder windows XP home edition.

Ik heb de faq al nagekeken voor identieke vragen alleen werd ik er niet wijzer van. Probeer ook al contact te zoeken met de helpdesk van PB maar dat schiet ook niet op.

Het probleem is dat ik eerst de numlock capslock scrollock weergave in mijn taakbalk kon zien (rechtsonder van bureaublad). Nadat ik met de recovery diskette windows heb hersteld kan ik dit niet meer zien. Ook kan ik het niet downloaden op de site van PB..driverguide.com etc.....Er wordt gesproken over een activeboard>? die probeer ik te vinden? en wat is dat eigenlijk activboard?

Kan iemand mij helpen ?

Niemand ?
Dus je hebt de originele installatie nog ?
Kee.. ff Norton uitzetten..
Start\progs\systeem sw\smartrestore
activboard *clique* = groen vinkje
paar keer ok...

en werken weer...

[RTFM :) ]
edit:

/me ken niet datums kijken.. oud topique :P

Dus Keyboard drivertjes.. opzich is het gewoon een usb KB.. die zal het toch wel default doen.

[ Voor 8% gewijzigd door boesOne op 22-04-2003 20:37 ]

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jctprod
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 19:08

jctprod

JC&T

-boesOne- schreef op 22 April 2003 @ 20:27:
[...]

Dus je hebt de originele installatie nog ?
Kee.. ff Norton uitzetten..
Start\progs\systeem sw\smartrestore
activboard *clique* = groen vinkje
paar keer ok...

en werken weer...

Dus Keyboard drivertjes.. opzich is het gewoon een usb KB.. die zal het toch wel default doen.
Aangaande mijn probleem: nee het is niet de orginele installatie... Die veroorzaakte meer ellende dan je lief is.

USB keyboard krijg ik niet aan de praat. Windows geeft aan er drivertjes voor te willen hebben. En die zijn nu net nergens te krijgen... :(

Kan Norton hier trouwens het probleem van zijn? Heb NAV2003 wel geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-07 12:44

Korakal

Up up up!

Afgelopen week toevallig ook zo'n PB met XP Pro uitgerust, omdat de restore-disken niet werkten :(
Ik heb me rot gezocht naar een drivertje om de extra knoppen op het kb aan de gang te krijgen, maar ik kon niks vinden (ja 1 wanabee driver, maar die hielp de boel om zeep :(). Overigens werkt het standaard-deel van het keyboard wel, zonder extra drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 14:23

boesOne

meuh

Kee.. morgen ben ik weer eens bij die toko. dan ga ik voor jullie zoeken.. Ze moeten namelijk gewoon ergens op het web te krijgen zijn..
ff geduld nog..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Pagina: 1