Toon posts:

Nut van Datakabel 3410

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een nokia 3410 te gaan halen. Puur omdat deze goedkoop is én java ondersteund. Nu heb ik hiervoor nooit een telefoon gehad en begrepen dat het onmogelijk is te wappen zonder abonnement.
Nu bedacht ik me de datakabel. Er zijn hier wat topic over, maar geen een geeft echt duidelijk antwoord.

Dus: is het mogelijk om via de datakabel Games, Applicaties en dergelijke te versturen? of is dit alleen voor ringtones en logos?

Verwijderd

je vraag weet ik niet, maar je gaat er dus vanuit dat je niet kan wappen zonder abo. pertinent onjuist. met een prepay kun je ook wappen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22

Sick Nick

Drop the top!

je kan via die datakabel met de nokia software gewoon netjes je java proggies kopieren naar je telefoon.
Voor ringtones en logo's heb je logomanager nodig, je kan ze niet met de nokia software sturen.

Overigens stuur ik netjes via infrarood en bluetooth spul naar m'n nokia 7650 :9 Dat is pas java gebruiken op een groot scherm :)

Verwijderd

Topicstarter
:) die 7650 is een beetje te duur voor me :P

Nog wat vragen dan :) die logomanager is gratis te downloaden? (of wat is het?)
En een tweede vraag: ondersteunen alle providers WAP met prepaid?

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

http://www.logomanager.co.uk/

Tis niet gratis, je kan wel demotje downloaden om uit te proberen.
Volgens mij doen alle providers wel aan wappen met prepaid, maar mag ik vragen waar je het voor wil gebruiken? Ik heb nog nooit de neiging gehad iets op te zoeken met wappen ofzo, wel door m'n telefoon te gebruiken als modem met m'n laptop :)

Verwijderd

Topicstarter
ik wilde dat wappen gebruiken om m'n java programma's op m'n telefoon te krijgen
sorry ik ben hier echt een newbie in :) ik kan naast een datakabel geen andere manier bedenken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:03 ]

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

als je een datakabel koopt hoef je niet meer te wappen tegen achterlijke prijzen (prepay betaal je dan 40 cent per minuut ofzo, je gewone beltarief) om je java progs erop te krijgen.

Overigens heeft die telefoon 150 KB geheugen, kan je een spelletje of 4 a 5 op kwijt als je niet al te grote neemt :)

• Xandrios
  • Laatst online: 05-08 20:24
Dit is wel te vinden :)

Try bijv. www.nokia.nl of [google=3410 datacable]

Succes !

[edit]
Kleine toevoeging nog van iNSaNe-oNe:
Sick Nick schreef op 05 February 2003 @ 20:53:
je kan via die datakabel met de nokia software gewoon netjes je java proggies
kopieren naar je telefoon.
[...]nokia 7650 :9 [...]
Juist, je hebt een 7650. Da's net een poepie anders dan een 3410.

Ik heb nu ook de 7650, maar heb hiervoor een 3410 gehad. Bij de 3410 kun je wel
connecten naar je PC, maar louter en alleen voor logo's en ringtones. Het
verschil met de 7650 is dat de 3410 niet met 'het pure Windows' praat (Verkenner
kent hem niet), wat bij de 7650 wel het geval is.

De enige software voor de 3410 die ik ken is dus Logomanager, maar Java-apps heb
ik niet kunnen overzenden via mijn kabeltje.

[ Voor 82% gewijzigd door Xandrios op 06-02-2003 07:20 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.