Ja, ik heb de search gebruikt.
ja, ik heb die topics gelezen
ja, ik heb ben klantenservice gebeld
NEE, het werkt nog steeds niet.
probleem:
Ik heb een nokia 7650 gekregen van ben.
Ik kan wappen via gprs, mms-en via gprs...
alleen...mijn email ophalen lukt me maar niet.
instellingen op dit moment:
mailboxnaam: mailthuis
toegansp. in gebr. : Ben WAP GPRS
mijn e-mailadres: mijnemail@blaat.nl
server uitgaande mail: leeg gelaten
bericht verzenden: bij vlgnde verb.
kopie naar mij: Nee
handtek opnemen: Nee
gerbruikersnaam: sander
wachtwoord : *****
server inkom. mail: blabla
mailboxtype: pop3
beveiliging: UIT
APOP beveil. inloggen: Uit
de gegevens van mijn inkomende mailserver,mijn gebruikersnaam en ww e.d staan hier niet zoals ik ze ingevuld heb, maar zoals ze moeten staan, en zoals ze in mijn mailprogramma op mijn PC ook werken.
Volgens het vrouwtje van Ben klantenservice moest ik een sms sturen met "email on" naar 555.
Bullshit imho omdat dat gaat over mail lezen via ben wap. en dat werkte al wel, dat had ik met mijn vorige tel ook al.
het lieve meisje nam daarna even contact op met haar collega en kwam tot de conclusie dat mailen met de nokia 7650 nog niet ondersteund wordt
Ik heb haar verteld dat ik op de hoogte was van het ontbreken van een smtp server bij ben, maar dat had er niets mee te maken volgens haar.
Ik weet dat het WEL kan om je mail op te halen met de nokia 7650....
alleen wat doe ik fout????
ja, ik heb die topics gelezen
ja, ik heb ben klantenservice gebeld
NEE, het werkt nog steeds niet.
probleem:
Ik heb een nokia 7650 gekregen van ben.
Ik kan wappen via gprs, mms-en via gprs...
alleen...mijn email ophalen lukt me maar niet.
instellingen op dit moment:
mailboxnaam: mailthuis
toegansp. in gebr. : Ben WAP GPRS
mijn e-mailadres: mijnemail@blaat.nl
server uitgaande mail: leeg gelaten
bericht verzenden: bij vlgnde verb.
kopie naar mij: Nee
handtek opnemen: Nee
gerbruikersnaam: sander
wachtwoord : *****
server inkom. mail: blabla
mailboxtype: pop3
beveiliging: UIT
APOP beveil. inloggen: Uit
de gegevens van mijn inkomende mailserver,mijn gebruikersnaam en ww e.d staan hier niet zoals ik ze ingevuld heb, maar zoals ze moeten staan, en zoals ze in mijn mailprogramma op mijn PC ook werken.
Volgens het vrouwtje van Ben klantenservice moest ik een sms sturen met "email on" naar 555.
Bullshit imho omdat dat gaat over mail lezen via ben wap. en dat werkte al wel, dat had ik met mijn vorige tel ook al.
het lieve meisje nam daarna even contact op met haar collega en kwam tot de conclusie dat mailen met de nokia 7650 nog niet ondersteund wordt
Ik heb haar verteld dat ik op de hoogte was van het ontbreken van een smtp server bij ben, maar dat had er niets mee te maken volgens haar.
Ik weet dat het WEL kan om je mail op te halen met de nokia 7650....
alleen wat doe ik fout????
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams