Toon posts:

(illegale) versie XP pro UK naar XP pro NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Zoals de titel zegt: Ik heb een nieuwe PC met daarop wat nu blijkt een versie XP pro UK zonder product key. Hier kwam ik achter toen ik SP 1 wilde installeren.

Nu wil ik een goede versie XP pro NL erop zetten maar weet niet hoe.
Kan ik die er gewoon overheen zetten of moet eerst de UK versie eraf en zo ja Hoe doe je dat en met je instellingen en zo?

Wie heeft een goed antwoord.

alvast bedankt

KJK

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zal een reinstall moeten doen, een andere oplossing is er niet :)

dus... backuppen, en dan reinstallen :)

suc6

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
als je nou alleen de windows directory verwijdert, en verder 'documents and settings' en 'program files' gewoon laat staan dan neemt ie volgens mij wel een groot deel van je huidige instellingen over. Waarschijnlijk krijg je dan wel last van talen door elkaar heen. (bijv. menuutjes in internet explorer ineens engelstalig).. maarja het valt te proberen. Als het niet geod werkt kun je alsnog compleet formatteren.

[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 05-02-2003 20:39 . Reden: typo's ]

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Waarom staat er illegaal in de topic titel?

Ik geef je een kleine kans dat dit topic open blijft. GoT is niet voor vragen over illegale software.

Hier stond onzin ;)

[ Voor 10% gewijzigd door FreakR op 05-02-2003 21:08 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer eens of een repair install werkt.
Gewoon dus via de bootcd starten en installeren, voordat ie daadwerkelijk installeert vraagt ie of je de oude install wilt replairen.
Grote kans dat dit niet werkt, doe dan gewoon wat Palomar zegt, alhoewel het imo handiger is als je het dan echt compleet reïnstalled (wat AMD_er zegt), aangezien je anders idd vage dingen kunt krijgen, aangezien er resten van de oude installatie over zijn.

Fr3aKER: Mag je niet eens hulp krijgen met het legaal maken van je software? :|

[ Voor 9% gewijzigd door kamerplant op 05-02-2003 20:43 ]

🌞🍃

Verwijderd

Fr3aKER schreef op 05 februari 2003 @ 20:41:
Waarom staat er illegaal in de topic titel?
Omdat hij zo eerlijk wil zijn dat het een illegale versie is :)
Ik geef je een kleine kans dat dit topic open blijft. GoT is niet voor vragen over illegale software.
Ik denk dat het topic vrij snel dicht gaat, omdat het met een beetje zoeken/research wel te vinden is.

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
DataBeest schreef op 05 februari 2003 @ 20:43:

Fr3aKER: Mag je niet eens hulp krijgen met het legaal maken van je software? :|
Je hebt helemaal gelijk, af en toe heb ik echt problemen met lezen :/ :X
Maargoed, de vraag hoort qua niveau nog steeds niet hier thuis ;)

[ Voor 12% gewijzigd door FreakR op 05-02-2003 21:09 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jongens, geef de topicstarter eens wat tips in de moeilijke wereld van Gathering of Tweakers ;) 't is toch fantastisch als iemand van een illegale naar legale Windows wilt gaan?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Een Engelse versie "upgraden" **kuch** naar een Nederlandse gaat niet. Een Nederlandstalige Multi Language User Interface Pack installeren wel. Blijf je nog steeds met je licentie-trubbels zitten. Ik gok dat je nu een "Corporate " versie hebt zonder activatie, en dat die Nederlandstalige een "gewone" Pro is. Dus het serienummer van die nieuwe inkloppen in je huidige installatie is vast geen optie.

De "Windows" directory verwijderen, maar de Program Files laten staan zorgt er niet voor dat de meeste instellingen bewaard blijven. Die staan namelijk in het register, en die heb je juist weggegooid met die verwijderactie.

Met de "Files and settings transfers wizard" kun je al je persoonlijke instellingen en documenten ergens veilig stellen (op een cdtje bijvoorbeeld) voordat je je harde schijf schoonveegt en Window XP in de gewenste taal installeert.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:26 ]

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Gebruik de Wizard Instellingen Overzetten (of zo). Die maakt een backup van al je bestanden en instellingen en met diezelfde wizard kan je de boel later weer terugzetten.

Bloed, zweet & koffie

Pagina: 1