Toon posts:

Levertijden Micro ATX moederborden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit even met een vraagje over Micro ATX moederborden... Ik heb heel Tweakers.net al afgezocht en bijna heel internet ;) maar ik kan weinig moederbordjes vinden die normaal leverbaar zijn... Misschien dat dit weer komt door mijn eisen, maar ja...

Ik had mijn voorkeur uit laten gaan naar het FIC moederbordje AT31, maar kan nergens in Nederland dit bord vinden, heb zelfs de importeur in Den Bosch gebeld, maar die wist ook geen verkoper in Nederland :? . In de VS zijn deze moederborden wel te bestellen, maar vraag ik mij af wat de levertijd hiervan is... Ik wil namelijk niet 6 weken moeten wachten... Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Of weet iemand anders nog een leuk ander Micro ATX bord? Het moet AMD Athlon XP ondersteunen en het liefst met tv-out of optie hiervoor. Op Tweakers heb ik gelezen dat er weinig zijn, maar ik heb op dit moment geen tv-out en dat is nou juist wel handig als je een Micro ATX hebt... kan ie namelijk makkelijk naar de tv verplaatst worden. Heb ook al een mooi kastje hiervoor gevonden van AOpen, de H340H :*)

http://www.aopen.com/products/housing/h340-series.htm

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb een MSI 6340M v3.0 (v5.0 is er nu ook) Kunnen XP's op. "k heb em bij Funprice gehaald, die had em gewoon op voorraad :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net van een vriend een leuke link gekregen met wel een heeeeel gaaf moederbord... maar volgens mij in Nederland nog niet te koop... Hij is namelijk net nieuw :)

http://www.leadtek.com.tw.../winfast_k7ncr18gm_1.html

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
AMD en Micro ATX is zeldzaam!! Behalve bij OEM verkopers. Ik verkoop zelf ook computerspullen en ik weet dat het heel zeldzaam is. Het enige bordje van AMD met Amd Athlon XP support is van Gigabyte 7VKMP. Daar zet je gewoon een Ati Radeon 7000 of een Geforce 4 in met TV out en je hebt TV Out en Micro ATX en USB2 en VGA On-Board, maar alleen deze boardje zijn rond de 110 euro.

Je kan voor spec kijken op www.gigabyte.com.tw/products/7vkmp.htm

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
matsonic heeft ook hele leuke socket a moederborden in microatx vorm

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20

BCC

Asus terminator barebones zijn ook heel goed leverbaar..

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Wat dacht je van de ECS K7SEM? Goed verkrijgbaar, o.a. bij Gistron.
Pagina: 1