Het Hitman 3 topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Volgens Screen Daily werkt IO Interactive momenteel aan het nieuwste deel uit de Hitman reeks. Hoewel het eerste deel, Hitman: Codename 47 wat tegenviel wisten de Denen met het vervolg Hitman 2: Silent Assassin een ijzersterk vervolg neer te zetten, wat ook duidelijk terug te zien was in de verkoopcijfers. Het budget voor Hitman 3 is met 43.3 miljoen dollar niet bepaald onaanzienlijk te noemen.

Momenteel onderhandelt IO Interactive's uitgever, Eidos ook met een Hollywood studio over een mogelijke film gebaseerd op de Hitman games. De release van Hitman 3 staat gepland voor het voorjaar van 2004.

http://gamers.nl/nieuws/16397

March of the Eagles

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Mmm eerst deel 2 nog maar ff uitspelen , maar dat zou voor 2004 net moeten lukken :P

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Onderstaande heb ik van forums gepikt:
The agency makes clones that are "off"... they take out the agency from the inside and find out the identities of the other hitmen and slowly take out everyone... to dabble in the multiplayer options... 47 meets up with the rest of the remaining hitmen and make an alliance and take back the agency....

Or Diana could escape (same premise as above) and run to the church in sicily and team up with 47 and they could take out the clones as a duo.

Hitman 3 should have more hand to hand combat like wolverine claws or something stupid like sneaking up on 2 people and smacking there heads together.

March of the Eagles

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-12-2025

Odin

¯¯¯¯¯

Hmmz deel 2 was erg leuk, en wacht ook met smart op deel 3 :)

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
inderdaad geen top spel, maar erg vermakkelijk

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ze moeten er NOG meer diversiteit en mogelijkheden inproppen.

Verwijderd

Een 3de deel zal wel ijzer sterk moeten zijn. Ik vond numer 2 tegen vallen op het punt dat af en toe het te eenzijdig was. Er zaten er nog te veel maai en snaai wapens in(ak, uzi etc)
liever meer sthealth en sillent weapons (flash-grenade, smoke-grenade, trip wires etc)
zelf had ik nooit de behoefte om tegen andere te hitmannen, dus multyplayer is kansloos.

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
jah inderdaad, ze moeten een beetje wat van splintercell jaten en daar een hitmen game omheen bouwen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

....Hoewel het eerste deel, Hitman: Codename 47 wat tegenviel wisten de Denen met het vervolg Hitman 2: Silent Assassin een ijzersterk vervolg neer te zetten....
Sorry? Deel 1 was velen malen beter dan deel 2, die ik niet eens heb uitgepseeld omdat het zo vreselijk saai was en totaal niet origineel.

Vreselijk tegenvaller na deel 1. Alleen op gebeid van GFX en SFX misschien, maar dat maakt een spel niet.

Geldt voor veel spellen. Zakken vullen en leuke spellen ho maar: sof2, nolf2 enz enz...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 14:56:
[...]

Sorry? Deel 1 was velen malen beter dan deel 2, die ik niet eens heb uitgepseeld omdat het zo vreselijk saai was en totaal niet origineel.

Vreselijk tegenvaller na deel 1. Alleen op gebeid van GFX en SFX misschien, maar dat maakt een spel niet.

Geldt voor veel spellen. Zakken vullen en leuke spellen ho maar: sof2, nolf2 enz enz...
Sorry? Maar NOLF2 was fantastisch!

...zo zie je maar weer smaken verschillen. Sorry!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Shame on you, No One Live Forever was echt brakjes :P (maar das idd een "imo" kwestie) !

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

marzzman schreef op 22 June 2003 @ 12:20:
Shame on you, No One Live Forever was echt brakjes :P (maar das idd een "imo" kwestie) !
Shame on you voor dat hoofd van je! B) haha (maar NOGMAALS min of meer een IMO kwestie)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

SALLY: En dat is de reden dat je een paar maanden oude topic om hoog schopt, om offtopic te gaan?

Als er iemand is die een nieuw Hitman 3 topic wil openen, mag dat maar wel met meer info dan deze topicstart (Aanvullende FAQ en policies Spielerij onder de kop "Hoe maak ik een goede startpost voor een 'groot' topic?")
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.