Sjezus! Heb ik net me 256 MB PC 133 binnen, start 2000 op, nergens last van. Reboot en start ME op, volop foutmeldingen, vlekken op me scherm, crashen bij de vleet!!:r:r
Affin, 1x 128 MB eruit gehaald, 2000 gestart... perfect. Reboot weer naar ME, draait weer zo te zien, en meld me gelijk dat me realplayer en me comet cursor zijn verwijderd. (Da's waar ook - gister nog ff voor het slapen gaan:)). Doet voor de rest redelijk normaal en kan zelf UT draaien. Blijft echter wel gelijk hangen op afsluiten. Nou, okee. 2e RAMmetje er weer in en draaien maar. UT weer starten... hoppa! Weer foutmelding!!
(maar reboot nu wel goed) Weer aanloggen, UT weer starten en ... allemaal enge foutmeldingen verschijnen spontaan (crypt.dll, kernel32.dll, etc) dus wegklikken die zooi en UT start op.... CRASH:r:r.
Aaargh!! Weer hetzelfde liedje dus.. Kan iemand mij nou ff vertellen of dat dit een 'known issue' is of dat er gewoon een RAMmetje naar de K***E is? (En waarom doet 2k dan 'normaal'?)
P3 500 512kb
Aopen AX6BC
256MB RAM PC 133
GeForce Pro DDR
Adaptec AHA 2940 U2W
IBM DNES 9,1GB
Plextor 12x4x32 SCSI
Plextor 40x CDROM
Soundblaster Live 1024
Labtec APX 4620
Iiyama Vision Master Pro 410
Affin, 1x 128 MB eruit gehaald, 2000 gestart... perfect. Reboot weer naar ME, draait weer zo te zien, en meld me gelijk dat me realplayer en me comet cursor zijn verwijderd. (Da's waar ook - gister nog ff voor het slapen gaan:)). Doet voor de rest redelijk normaal en kan zelf UT draaien. Blijft echter wel gelijk hangen op afsluiten. Nou, okee. 2e RAMmetje er weer in en draaien maar. UT weer starten... hoppa! Weer foutmelding!!
Aaargh!! Weer hetzelfde liedje dus.. Kan iemand mij nou ff vertellen of dat dit een 'known issue' is of dat er gewoon een RAMmetje naar de K***E is? (En waarom doet 2k dan 'normaal'?)
P3 500 512kb
Aopen AX6BC
256MB RAM PC 133
GeForce Pro DDR
Adaptec AHA 2940 U2W
IBM DNES 9,1GB
Plextor 12x4x32 SCSI
Plextor 40x CDROM
Soundblaster Live 1024
Labtec APX 4620
Iiyama Vision Master Pro 410