ISS eindelijk naar de PC

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 15:52
Eindelijk wat concurrentie voor EA en de FIFA-reeks. In april komt ISS3 naar de PC. Ik vind dit echt super nieuws, aangezien FIFA de enige voetbal game is op PC en naar mijn mening weinig met voetbal te maken heeft.

ISS heeft al lange tijd een goeie naam op de consoles dus laat ze nu ook maar de PC overnemen... :)

Bron: http://www.computerandvid...ws_story.php(que)id=86809

[ Voor 6% gewijzigd door ChefChocolateball op 05-02-2003 19:51 ]

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
fixed link ;)

Ziet er overigens zeer belovend uit :)

[ Voor 20% gewijzigd door Brik op 05-02-2003 20:17 ]

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:32

jOzh

Sweet dude!

Jammer dat het niet de PES/WE serie is, als het ook maar enigzins lijkt op ISS2 wordt het namelijk een flinke tegenvaller...

Grab shell dude!

Verwijderd

Hij lijkt idd helemaal niet op PES/WE.... Ook niet op ISS

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
Is de versie van Major A...

De naam is toepasselijk, die versie, i.t.t. tot de PES/WE serie, zuigt major a** :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Zamorano
  • Niet online
ISS zuigt net zo hard als FIFA

waarom geen PES2? dan zou t leuk worden.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08
DeLaVega schreef op 06 February 2003 @ 00:39:
ISS zuigt net zo hard als FIFA

waarom geen PES2? dan zou t leuk worden.
Mwoh, ISS heeft het toch altijd goed gedaan op de consoles. Vooral op de SNES heb ik me goed vermaakt met dat spel. Dat FIFA zuigt ben ik ook niet met je eens. Het ziet er gewoon geweldig uit, en de 2003 versie speelt ook behoorlijk goed moet ik zeggen.

Oke, FIFA stond eigenlijk voor: elk jaar een nieuw spel uitbrengen met iets betere graphics en nieuwe teams. Met de nieuwste versie zijn het super goede graphics geworden, (terwijl de screenshots van ISS op de PC me toch tegenvallen) goede speelbaarheid, en een betere (realistische) gameplay. Hopelijk gaat EA nu vaker zulke grote veranderingen doorvoeren in dit fantastische spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Denman op 06-02-2003 01:26 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

DenMan schreef op 06 February 2003 @ 01:25:
[...]

Mwoh, ISS heeft het toch altijd goed gedaan op de consoles. Vooral op de SNES heb ik me goed vermaakt met dat spel. Dat FIFA zuigt ben ik ook niet met je eens. Het ziet er gewoon geweldig uit, en de 2003 versie speelt ook behoorlijk goed moet ik zeggen.

Oke, FIFA stond eigenlijk voor: elk jaar een nieuw spel uitbrengen met iets betere graphics en nieuwe teams. Met de nieuwste versie zijn het super goede graphics geworden, (terwijl de screenshots van ISS op de PC me toch tegenvallen) goede speelbaarheid, en een betere (realistische) gameplay. Hopelijk gaat EA nu vaker zulke grote veranderingen doorvoeren in dit fantastische spel.
FIFA staat voor: arcade voetbalspelletje met prachtige graphics
PES staat voor: voetbal simulatie met net-iets-mindere-graphics

Het is maar waar je van houdt. Ik denk dat ISS op zich op PC prima kan gaan concureren met FIFA, de gameplay vind ik vele malen beter dan FIFA. Sinds ik in FIFA2000 nog steeds op World Class met 12-0 kon winnen door 12 omhalen (waarvan 1 vanaf 20 meter) ben ik afgehaakt met FIFA, hoewel 2003 een stuk beter lijkt te zijn. Sinds WE is er geen weg meer terug :P

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
ISS heeft helemaal geen goede naam op consoles.. Heeft nooit goed verkocht en zowel ISS 1 als 2 waren slecht..
net-iets-mindere graphics, nou dit verschil is echt enorm als je PES2 en Fifa 2003 vergelijkt hoor.. Gameplay van PES is veel lekkerder (al is Fifa 2003 ook een stap in de goede richting), maar ga niet zeggen dat het grafisch maar iets minder is, want dat is echt niet zo.. (konden ze maar de beste elementen van PES2 + Fifa 2003 samen in een spel verwerken :9)

• Denman
Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 01:53:
[...]

Het is maar waar je van houdt. Ik denk dat ISS op zich op PC prima kan gaan concureren met FIFA, de gameplay vind ik vele malen beter dan FIFA. Sinds ik in FIFA2000 nog steeds op World Class met 12-0 kon winnen door 12 omhalen (waarvan 1 vanaf 20 meter) ben ik afgehaakt met FIFA, hoewel 2003 een stuk beter lijkt te zijn. Sinds WE is er geen weg meer terug :P
Ja Fifa 2003 is inderdaad een stuk beter. Ik weet niet of je um al gespeeld hebt maar wat dat betreft is de game al een stuk beter geworden. Knappe jongen als jij met normaal spelen (dus zonder cheats of speciale trucs) 12-0 kan winnen op World Class nu. En al helemaal niet meer met omhalen! Ik zelf vind het in ieder geval prachtig als ik alle namen en shirts natuurgetrouw op mijn beeldscherm heb, en dan ook nog veel gezichten net echt lijkend. Daarbij vind ik FIFA 2003 ook gewoon lekker weg spelen.
devv05 schreef op 06 februari 2003 @ 02:10:
ISS heeft helemaal geen goede naam op consoles.. Heeft nooit goed verkocht en zowel ISS 1 als 2 waren slecht..

[...]

net-iets-mindere graphics, nou dit verschil is echt enorm als je PES2 en Fifa 2003 vergelijkt hoor.. Gameplay van PES is veel lekkerder (al is Fifa 2003 ook een stap in de goede richting), maar ga niet zeggen dat het grafisch maar iets minder is, want dat is echt niet zo.. (konden ze maar de beste elementen van PES2 + Fifa 2003 samen in een spel verwerken :9)
Nou... ISS op de SNES heeft dus WEL goed verkocht, al waren de delen op de N64 en de PS wel wat minder vergeleken met die van de SNES. Ik vond de allereerste ISS op de SNES iig een revolutie op voetbalgame-gebied, en ik hoop dat Konami dit kan voortzetten op de PC maar als ik die screens zo zie twijfel ik daar nog wel een beetje aan. Afgezien van het feit dat je aan screenshots natuurlijk nooit de gameplay kan aflezen.

Wat ik nog steeds wel erg vervelend vind aan ISS en PES games: dat ze geen licentie hebben om officiele namen te gebruiken. Kijk, doe dan OF namen die nergens op slaan, OF officiele namen, maar niet iets ertussenin. Zoals: Kluyvert, Stem, Van Nistelrode of whatever. Oke, je weet wat het eigenlijk voor moet stellen maar ik vind het bijzonder irritant!

Join het GoT Pulse-Team!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 08:37

^^0nMe

Got Babana's?

Ik weet het niet hoor, maar ik vond ISS2 helemaal niet zo slecht, ok, PES is beter, maar ISS2 speelt wel relaxter, vooral tegen human players, je kan elkaar echt makkelijk vernederen door 5 man uit te kappen, of een afstandschot van 30 meter erin te poeieren.
Eigenlijk vind ik die ISS64 en de opvolger ISS 98' nog steeds de beste, vieze overtredingen maken, makkelijk effect geven, lekkere steekpassen, mooie 1-2's.
Fifa is voor mij gewoon totaal niet interessant, heb nog steeds het gevoel dat je soms gewoon niks aan bepaalde goals kan doen, en de bal te makkelijk verliest of te absurde kapbewegingen die je niet eens kan stoppen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Zamorano
  • Niet online
FIFA 2003 is idd al een stuk leuker dan vorige maar de problemen met de CC hebben me een beetje bij het spel weggehouden. Daarvoor heb ik vanaf FIFA 99 me veel beziggehouden met editten.

ISS op de SNES was zeker een revolutie maar met die gameplay kun je nu niet meer op een huidige PC aankomen, de nieuwere ISS's vind ik niet zo.

Natuurlijk is het goed dat er concurrentie komt maar ik denk dat ze met ISS de verkeerde doelgroep willen aanspreken.
PC is namelijk over het algemeen toch vaak het domein van de wat serieuze gamers (zie racesims vs arcade racers bijv.) en de console wat meer de casual arcade spelers.
Daarom had het IMO verstandiger geleken om PES2 op de PC uit te brengen en niet ISS.

En wat betreft de licenties, als het spel goed editable is hoeft dat geen probleem te zijn.
Dan doen we dat toch lekker zelf. Dat is het voordeel van de PC.
Maar ajb geen brakke Creation Centre zoals bij EA ;)
Want als er geen licentie is en er zijn geen mogelijkheden om te editen, dan hoeft het spel voor mij echt niet. Ik kan niet spelen als ik Rinoldo zie scoren op een pass van Zadine.

• Denman
DeLaVega schreef op 06 February 2003 @ 02:49:
FIFA 2003 is idd al een stuk leuker dan vorige maar de problemen met de CC hebben me een beetje bij het spel weggehouden. Daarvoor heb ik vanaf FIFA 99 me veel beziggehouden met editten.

ISS op de SNES was zeker een revolutie maar met die gameplay kun je nu niet meer op een huidige PC aankomen, de nieuwere ISS's vind ik niet zo.

Natuurlijk is het goed dat er concurrentie komt maar ik denk dat ze met ISS de verkeerde doelgroep willen aanspreken.
PC is namelijk over het algemeen toch vaak het domein van de wat serieuze gamers (zie racesims vs arcade racers bijv.) en de console wat meer de casual arcade spelers.
Daarom had het IMO verstandiger geleken om PES2 op de PC uit te brengen en niet ISS.

En wat betreft de licenties, als het spel goed editable is hoeft dat geen probleem te zijn.
Dan doen we dat toch lekker zelf. Dat is het voordeel van de PC.
Maar ajb geen brakke Creation Centre zoals bij EA ;)
Want als er geen licentie is en er zijn geen mogelijkheden om te editen, dan hoeft het spel voor mij echt niet. Ik kan niet spelen als ik Rinoldo zie scoren op een pass van Zadine.
Amen. :)

Wat ik trouwens ook hoop aan die ISS versie op de PC: Dat je nou eens EINDELIJK met 2 spelers *SAMEN* in 1 team toernooien kan spelen. Op de consoles kon je alleen samen (in 1 team) vriendschappelijke wedstrijden spelen maar nooit complete toernooien en dat vond ik wel zo irritant. PES had daar ook al last van. Ik hoop dat ze dit eindelijk oplossen zodat je elkaar in een game tegen de computer lekkere passes kan geven en dan kan scoren. :)

Join het GoT Pulse-Team!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-02 02:25

NightHawk4

Lotte is Liev :>

ISS op de PC :? Laat maar zitten dan, als ze PES gaan uitbrengen ok, maar ISS is het ondergeschoven kindje van Konami. Verkoopt voor geen centimeter ten opzichte van PES.
Dus dat spelleke komt mijn gamesjop niet in....

• Zamorano
  • Niet online
Presentation-wise, 58 international squads are included, with correct names, and player likenesses have also been created, making it that bit more satisfying when you're crippling rival teams with lunging fouls. Or graceful football.
Blijkbaar wel een licentie dus.

Maar de screenshots beloven grafisch niet veel bijzonders. En ik denk dat dit spel verder weinig kan toevoegen aan de FIFA spellen, het is een beetje meer van hetzelfde als je het mij vraagt. Maar blijkbaar is de PES serie contractueel gebonden aan Sony consoles.

Verwijderd

/vaag :/

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2003 15:11 ]

Verwijderd

DenMan schreef op 06 February 2003 @ 02:37:
[...]

Ja Fifa 2003 is inderdaad een stuk beter. Ik weet niet of je um al gespeeld hebt maar wat dat betreft is de game al een stuk beter geworden. Knappe jongen als jij met normaal spelen (dus zonder cheats of speciale trucs) 12-0 kan winnen op World Class nu. En al helemaal niet meer met omhalen! Ik zelf vind het in ieder geval prachtig als ik alle namen en shirts natuurgetrouw op mijn beeldscherm heb, en dan ook nog veel gezichten net echt lijkend. Daarbij vind ik FIFA 2003 ook gewoon lekker weg spelen.
Fifa 2003 schijnt zoals ik al zei een stuk beter te spelen, maar ik ga hem toch niet spelen, er is totaal geen behoefte aan om Fifa te gaan spelen...totdat andere PES fans me vertellen dat FIFA beter is geworden (unlikely)
^^0nMe schreef op 06 February 2003 @ 02:38:
Ik weet het niet hoor, maar ik vond ISS2 helemaal niet zo slecht, ok, PES is beter, maar ISS2 speelt wel relaxter, vooral tegen human players, je kan elkaar echt makkelijk vernederen door 5 man uit te kappen, of een afstandschot van 30 meter erin te poeieren.
Eigenlijk vind ik die ISS64 en de opvolger ISS 98' nog steeds de beste, vieze overtredingen maken, makkelijk effect geven, lekkere steekpassen, mooie 1-2's.
Fifa is voor mij gewoon totaal niet interessant, heb nog steeds het gevoel dat je soms gewoon niks aan bepaalde goals kan doen, en de bal te makkelijk verliest of te absurde kapbewegingen die je niet eens kan stoppen.
Dat is altijd mijn grootste probleem met FIFA geweest, je hebt niet het balgevoel/controle dat bij voetballen hoort. Toen ik WE voor het eerst speelde was dat echt een verademing, eindelijk een spel waarin ik alle ideeen in mijn hoofd ook kon uitvoeren, waarmee ik (na heel lang oefenen) met een dribbelaar ook echt 5, 6 man kon uitspelen, de keeper omzeilen en de bal er lichtjes intikken. Tot PES op de PS2 speelde ik nog steeds ISS Pro op de PSX (dus een jaar of 4 gespeeld) en in de laatste maanden maakte ik af en toe nog steeds een goal die ik nog nooit eerder had gemaakt. Na veel oefenen win ik de meeste potjes in PES nu wel, maar ik kan er ook 'zomaar' eentje gelijkspelen. Dat is nou echt voetbalsimulatie, en zo hoort het :)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-01 08:37

^^0nMe

Got Babana's?

MrRudi, zeker quote ipv edit :P
Ik ga die iss2 trouwens wel doodspelen, mocht ie een internet play functie hebben, alleen dan moet ik wel mijn gamepad ergens opduiken, ligt vast helemaal onder het stof ergens.
Ik vraag me alleen af waarom mensen mensen de graphics van FIFA beter vinden dan ISS, heb zelf ISS2 voor de PS2, dat is nog steeds de mooiste voetbalgame die ik gezien heb, totaal geen kartelrandjes gezien, en de gezichten van de toppers lijken perfect. Fifa vond ik op de PC helemaal niet zo mooi (en nee, ik heb dus geen bagger pc met idem vidcard) WE en PES2 vind ik ook niet mooier dan die ISS2, maar gameplay is duidelijk verfijnder.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
Wat ik trouwens ook hoop aan die ISS versie op de PC: Dat je nou eens EINDELIJK met 2 spelers *SAMEN* in 1 team toernooien kan spelen. Op de consoles kon je alleen samen (in 1 team) vriendschappelijke wedstrijden spelen maar nooit complete toernooien en dat vond ik wel zo irritant. PES had daar ook al last van. Ik hoop dat ze dit eindelijk oplossen zodat je elkaar in een game tegen de computer lekkere passes kan geven en dan kan scoren.
Je kan in PES2 samen een MasterLeague spelen... uren fun :)

We lopen hier toch altijd achter de feiten aan... de nieuwe WE is al weer maanden uit in Japan :(

Maar FIFA 2003 komt toch echt niet in de buurt van PES2 qua gameplay... hoewel het wel wat beter is geworden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Hij is uit!!!!!

Screenies komen vanavond pas want ik moet eerst ff langs me ouders :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
ThrillSeeka schreef op 23 May 2003 @ 11:15:
Hij is uit!!!!!

Ik wacht eerst wel even af wat mensen er hier van vinden.. Want ik verwacht er niet zoveel van...

Verwijderd

Same here, verwachtingen zijn niet al te best.

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 26-01 15:52
Ik wacht ook ff rustig de screenies af...ben benieuwd wat t geworden is

Verwijderd

Kben benieuwd vat ik van deze game zal vinden, nadat de afgelopen maanden WE 6:FE m'n heel wat uren bezig gehouden heeft. (Nu nog btw :) ). ISS 2 was in ieder geval bagger, dan was Fifa 2003 nog beter... :)

Verwijderd

De console ISS's versies vond ik er altijd erg gaaf uitzien (ook de gameplay enzo) dus ik ga deze ook zeker proberen :) (ik heb een gigantische hekel aan voetbal maja als game is 't wel vetjes ;) )

• Pubbert
  • Laatst online: 21:45

Pubbert

random gestoord

In de winkel uit of als Iso?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:27

Christiano007

Ich bin der champion

2 cd's, is dus groot voetbalspel, ben benieuwd!!

Ter land, ter zee en in de kroeg

Verwijderd

Dond3r schreef op 23 May 2003 @ 14:43:
In de winkel uit of als Iso?
iso

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:27

Christiano007

Ich bin der champion

Iemand al zitten spelen?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:54

ko9

ThrillSeeka schreef op 23 mei 2003 @ 11:15:
Hij is uit!!!!!

hebbie al pics/ervaringen?
wil wel graag weten of dit echt een fifa-killer wordt... :P

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Moet je helaas teleurstellen, ik kan hem niet eens spelen want ik krijg een melding dat er nog geen records zijn voor het spel en dan moet ik op ok of no clicken maar ik heb geen cursor en hij reageert niet op het keyboard :(

Maar van wat ik heb gehoord zuigt het aan alle kanten.
ik heb hem inmiddels ook weer verwijderd. Dan maar weer wachten op FIFA2004 :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• amahusu
  • Laatst online: 19:20

amahusu

taking over the world!

kheb hem gisternacht ff gespeeld

controls zijn kut (kan ook liggen aan m'n sidewinder joypad) want ik kan niet manual van speler wisselen tijdens de wedstrijd.

Ook vind ik het een beetje jammer dat je niet je toetsenbord kunt gebruiken bij het editen van spelers/teams. dus je moet alles met de joypad invoeren |:(

Geluid valt ook vies tegen. Commentaar is echt afschuwelijk, bij mij noemt ie al m'n tegenstanders belgium :?

tenslotte de graphics, daar had ik veel meer van verwacht. Je kunt niet de resolutie veranderen, dus het ziet er nu uit alsof het 800x600 is, wat toch best lelijk is.

Maja, alles is beter dan fifa >:) Het draait tenslotte om gameplay en dat is wat iss zo gruwelijk goed maakt.

btw, ik wil ff de online mogelijkheid testen, dus als iemand zin heeft.... :P

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• JohnnyBravo
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Kheb wel zin, maar precies dezelfde melding als ThrillSeeka :(

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

• amahusu
  • Laatst online: 19:20

amahusu

taking over the world!

JohnnyBravo schreef op 24 May 2003 @ 14:59:
Kheb wel zin, maar precies dezelfde melding als ThrillSeeka :(
volgens mij waren z, x, c default keys

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-01 15:23

Aapzak

Your genuine OS hopper

Het is bij mij niet vooruit te branden, veel te langzaam, 5fps ongeveer. Het lijkt wel alsof hij software rendering doet, zo lelijk is het ook nog.

PSN ID: Aapzak

• BM
  • Laatst online: 19:22

BM

Admin Softe Goederen
Iemand al een oplossing gevonden voor het probleem: no record found on harddisk (oid), en dan niet kunnen klikken of wat dan ook?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Druk es op Z :)

Verwijderd

Echt een bout game, controlles, GFX, AI echt alles,... niet kopen/downloaden...

• BM
  • Laatst online: 19:22

BM

Admin Softe Goederen
Reageert ie niet op :|

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Verwijderd

Kan iemand geen fix/script maken voor hogere resoluties 1024+ ?

BTW je moet een gamepad hebben om ja te zeggen bij die harddisk "startup"

Verwijderd

PES3 komt naar de PC!!! :P :P :P

hopen dat Konami dat niet verkloot :)

• White Dust
  • Laatst online: 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Niet echt heel erg waardevolle kick, deze gaat op slot...

Edit: Voor diegenen die toch er over door willen discussiëren, be my guest... nadat je Aanvullende FAQ en policies Spielerij door hebt gelezen.

[ Voor 62% gewijzigd door White Dust op 23-08-2003 22:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.