Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Sommige panels zijn ook wel uit te wisselen, eventueel kan je er ook een andere inzetten misschien.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Nee de PC-50 is een stuk kleiner dan ALLE anderen.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
idd. ur best bet is to buy a new pc50 aight..... alleens pcmods.com verkoopt losse panelen voor pc60, en pc70 om windows enzo overnieuw te doen.... dom van lian li dat ze geen losse zijpanelen verkopen voor modders enzo....
ja die zijn er kost maar 10€ ofzo
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
in die afgelopen ia, op laupro kon je indd die van pc-60 en pc-70 krijgen....maar ik ben zelf nog nooit extra side-panels voor de pc-50 tegen gekomen....
maar dat meelen naar Lian-Li heb ik geen vertrouwen in..ik heb ze ook een 4 keer gemailt, maar nooit antwoord op gekregen, en al andere verhalen gelezen op onbeantwoorde vragen.
punt: ik heb je eigenlijk niets geholpen en alleen maar wanhopiger gemaakt met het contact van Lian Li...sry, maar suc6
maar dat meelen naar Lian-Li heb ik geen vertrouwen in..ik heb ze ook een 4 keer gemailt, maar nooit antwoord op gekregen, en al andere verhalen gelezen op onbeantwoorde vragen.
punt: ik heb je eigenlijk niets geholpen en alleen maar wanhopiger gemaakt met het contact van Lian Li...sry, maar suc6
T60P Widescreen
Pagina: 1