Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Lian-Li PC-50] Extra sidepanel te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voordat ik de dremel in m'n nieuwe PC-50 zet wil ik eigenlijk een nieuw sidepanel hebben om de zaak in oude staat terug te brengen als ik er langs zaag ofzo.

Ik heb al een mailtje naar Lian-li gestuurd en ik heb me suf gegoogled maar nergens kan je een sidepanel krijgen (wel voor de PC-60 en hoger).

Weet iemand toevallig waar ik er een zou kunnen scoren?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Sommige panels zijn ook wel uit te wisselen, eventueel kan je er ook een andere inzetten misschien.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee de PC-50 is een stuk kleiner dan ALLE anderen.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

idd. ur best bet is to buy a new pc50 aight..... alleens pcmods.com verkoopt losse panelen voor pc60, en pc70 om windows enzo overnieuw te doen.... dom van lian li dat ze geen losse zijpanelen verkopen voor modders enzo....

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
ja die zijn er kost maar 10€ ofzo :D

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

in die afgelopen ia, op laupro kon je indd die van pc-60 en pc-70 krijgen....maar ik ben zelf nog nooit extra side-panels voor de pc-50 tegen gekomen....

maar dat meelen naar Lian-Li heb ik geen vertrouwen in..ik heb ze ook een 4 keer gemailt, maar nooit antwoord op gekregen, en al andere verhalen gelezen op onbeantwoorde vragen.

punt: ik heb je eigenlijk niets geholpen en alleen maar wanhopiger gemaakt met het contact van Lian Li...sry, maar suc6

T60P Widescreen

Pagina: 1