Heb een Thomson 510 adsl eth. modum, intel eth. kaart onboard, toshiba laptop.
Na opstarten heb ik keurig lan en internet gateway, alle funkties werken okee.
Na ongeveer 30 minuten veliest xp de internet gateway en is het modum ook nie meer te bereiken via browser of ping of wat dan ook.
Na reboot is t probleem weer verholpen, tenminste voor een half uurtje dan.
Heb gechecked met provider en we zijn het eens dat het modum wel verbinding behoud met het net als zodanig.
De lan verbinding (in netwerk conn scherm) zegt ook steeds okee te zijn.
Draai xp pro serv pack 1 en alle updates die er zijn voor de soft/hard aanwezig.
Ook lan herstellen in het netwerk scherm helpt nie, netwerkkaart verwijderderen in apparaatbeheer helpt nie en ik vind geen instellingsfouten (maar weet ook nie alles natuurlijk.....)
Mis ik hier een timeout ergens?? is het een lease time probleem?? of iets heel anders?? ben ikke dom??
Wie heeft er een goed idee,
TNX, Peace
Na opstarten heb ik keurig lan en internet gateway, alle funkties werken okee.
Na ongeveer 30 minuten veliest xp de internet gateway en is het modum ook nie meer te bereiken via browser of ping of wat dan ook.
Na reboot is t probleem weer verholpen, tenminste voor een half uurtje dan.
Heb gechecked met provider en we zijn het eens dat het modum wel verbinding behoud met het net als zodanig.
De lan verbinding (in netwerk conn scherm) zegt ook steeds okee te zijn.
Draai xp pro serv pack 1 en alle updates die er zijn voor de soft/hard aanwezig.
Ook lan herstellen in het netwerk scherm helpt nie, netwerkkaart verwijderderen in apparaatbeheer helpt nie en ik vind geen instellingsfouten (maar weet ook nie alles natuurlijk.....)
Mis ik hier een timeout ergens?? is het een lease time probleem?? of iets heel anders?? ben ikke dom??

Wie heeft er een goed idee,
TNX, Peace