Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Casebadges van AMD, waar nog te vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54
Na enkele uurtjes op de search gezeten te hebben kwam ik tot de conclusie "dat het precies niet simpel is om aan zo een casebadge te geraken".

Weet er iemand van jullie waar ik nog casebadges, stickers en dergelijke van AMD kan verkrijgen?

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:32
vroeger kon je een mailtje naar AMD sturen, maar dat doen ze niet meer.
Ik geloof dat je het met die ene die bij je processor zit moet doen.

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54
Hehe, bangelijk! Er is een mailtje onderweg ;)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En anders is een mailtje naar de customersupport-desk al voldoende voor 3 casebadges.
Jammer alleen dat het dan stickers zijn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

man, maak er gewoon zelf 1. Ga naar de site van AMD. Zoek een plaatje. Ga naar de bruna of naar een op-de-hoek-liggende winkel waar ze die plak papier troep verkopen. Doe het papier in de printer en print de afbeelding af. Klaar!!!!!!!!!!!! Alleen nog ff de schaar pakken en plakken maar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 February 2003 @ 10:07:
man, maak er gewoon zelf 1. Ga naar de site van AMD. Zoek een plaatje. Ga naar de bruna of naar een op-de-hoek-liggende winkel waar ze die plak papier troep verkopen. Doe het papier in de printer en print de afbeelding af. Klaar!!!!!!!!!!!! Alleen nog ff de schaar pakken en plakken maar.
maar dan is ie helemaal niet mooi, vooral niet als je ook nog eens een slechte printer hebt... net zoals ik :P
en hijs dan niet bol :(

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik had er (ander half jaar erug) een paar besteld bij AMD, dat kon toen via de site van AMD en was ook nog gratis :) :) maar die waren alleen niet bol!

Kan je niet langs de plaatstelijke computerwinkel gaan en daar ff vragen of ze die hebben liggen?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:31

sapphire

Die-hard pruts0r

ja kon ze altijd op de AMD site vinden, daar heb ik ze ook vandaan.

Gabriël AM5

Verwijderd

ik heb nog een paar duron stickertjes. Interesse iemand ?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit topic is een ruilbeurs geworden en dat kan je maar mooi via V&A doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.