PHP.INI in Foxserv (register_globals)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11
ik heb het pakket Foxserv (3.1 Beta 1) gedownload en geinstalleerd en werkt goed. Ik heb ook een kant en klaar nieuws scriptje gedowloaden (genaamd absolut engine) Omdat er wat problemen waren moest ik in php.ini register_globals op ON zetten, maar om de een of andere reden kan ik dit bestand niet vinden in c:/windows ook niet al doe ik de search functie. Ik vind wel een bestand genaamd php.ini in de foxserv dir, ik heb daar ook register_globals aan staan maar hij doet het nog steeds niet. Ook niet al noem ik php.ini naar blaat.ini. Welk bestand waar dus gebruikt?? en hoe ik dus register_globals AAN zetten

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webserver herstart ?

php.ini: 'register_globals = On' (het heeft dus geen zin om die file te renamen naar blaat.ini, aangezien hij naar 'php.ini' zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11
Ik heb hem al herstart, maar ik kan de goeie php.ini niet vinden. Ik had die php.ini alleen veranderd naar blaat.ini om te kijken of foxserv dat bestand gebruikte. Want toen ik register_globals op on had deed die niks. En toen ik php.ini naar blaat.ini had veranderd kreeg ik geen foutmelding in appache dus er word een ander bestand gebruikt..maar welke?

Ka-tjing