Ik heb dus net van informatique een, Kingston Dimm 256 MB SDram PC133 ongebufferd (singel sided), gekocht.
Volgens de handleiding van mijn moederboard van msi (K7 Pro) moet hij erin passen
er staat dat hij totaal 768 MB ram ondersteund, met memory van 8 tot 256.
er staat wel dat hij alleen PC100 ondersteund, maar aangezien een 133 ook op 100 kan draaien (want er zitten nog 2 geheugensticks in van elk 128 (1 double en een single sided)
Maargoed, ik stop hem dus in mijn laatste vrije slot, en als ik de computer aanzet
loopt hij vast zodra hij die ram gaat detecteren, maar echt compleet vast.
Waar kan dit aan liggen? is mijn geheugen nu stuk? of past het gewoon niet?
ik heb hem ook in andere slots geprobeert, of in zijn eentje, maar het komt erop neer, dat als die 256 erin zit, de computer altijd vastloopt.
(ik heb ook de nieuwste bios versie)
wat is het probleem nou?
Volgens de handleiding van mijn moederboard van msi (K7 Pro) moet hij erin passen
er staat dat hij totaal 768 MB ram ondersteund, met memory van 8 tot 256.
er staat wel dat hij alleen PC100 ondersteund, maar aangezien een 133 ook op 100 kan draaien (want er zitten nog 2 geheugensticks in van elk 128 (1 double en een single sided)
Maargoed, ik stop hem dus in mijn laatste vrije slot, en als ik de computer aanzet
loopt hij vast zodra hij die ram gaat detecteren, maar echt compleet vast.
Waar kan dit aan liggen? is mijn geheugen nu stuk? of past het gewoon niet?
ik heb hem ook in andere slots geprobeert, of in zijn eentje, maar het komt erop neer, dat als die 256 erin zit, de computer altijd vastloopt.
(ik heb ook de nieuwste bios versie)
wat is het probleem nou?
Accessibility first