win2k geeft physical memory dump met Aopen videoplank

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 23:32

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik heb net een tweede hands videoplankje gekocht om mijn oude Viper 550 te vervangen, maar als ik hem installeer dan krijg ik na een 2de keer opnieuw opstarten een physical memory dump.
Daarvoor lijkt hij gewoon lekker te werken (resoluties zijn instelbaar, 3d werkt, etc).
Als ik mijn Viper 550 daarna weer installeer werkt alles probleemloos...
Het gaat om een Aopen PA3000 /plus. Hij heeft een TNT2 m64 processor met 32 Mb geheugen. Mijn moederbord is een MSI K7T Turbo2.

Ik baal hier flink van, want het wat niet zozeer de extra prestatie die ik zocht, maar het is een kaartje met tv-out, en daar ging het mij om.

Wie kent dit probleem???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Heb je de nieuwste drivers en direct X al? Dat zou ik al eerste eens checken.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 23:32

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
zoals het er nu naar uitziet, zijn het juist die nieuwste drivers die het veroorzaken... Toen ik mijn ouder Viper probeerde deed hetzelfde probleem zich voor, totdat ik de drivers weggooide en win2k de originele drivers van MicroSoft liet gebruiken... Nu werkt mijn pc weer als een zonnentje (met mijn oude viper en drivers zonder 3d ondersteuning...)
Ga nog ff wat proberen met de WHQL drivers... maar denk dat dan het probleem ook weer terug komt... but... we will see...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier