Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Siemens S35 Simkaart probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
Ha Mensen.. ik zit met een probleempje.
Heb gister voor mezelf de Nokia 7210 gekocht.
Nu had ik dus een Siemens S35 over.. Daar heb ik mijn oude kaart (dutchtone prepaid) uitgehaald en een nieuwe kaart ingestopt (KPN Prepaid)..

Nu het probleem:

Als ik de KPN kaart in de Siemens S35 stop en wat met de telefoon ga spelen.. sluit de telefoon af na een minuut of 2 met de mededeling dat de batterij leeg is.
Doe ik hetzelfde met mijn oude kaart van dutchtone dan geeft hij gewoon aan dat mijn batterij vol is.
Ik heb het ook al met een andere accu geprobeerd..

Wat kan ik eraan doen? :?

Verwijderd

Hmm... Het zou evt. kunnen zijn dat ie niet goed contact maakt (denk ik). Ik heb zelf een klein stukje papier in de kleine "slede" waar de simkaart inzit zodat ie wat harder tegen de contactjes duwt. Bij mij gaf ie echter de melding "simkaart fout".

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook met mijn Siemens S35 en vooralsnog heb ik geen oplossing gevonden. Zelf heb ik een Vodafone abonnement en ook na het aanvragen van een nieuwe simkaart bij Vodafone bleef dit probleem zich voordoen. Het lijkt dus eerder een 'operator'-probleem (hoe raar het ook klinkt) te zijn dan een foute/kapotte simkaart.

Iemand suggesties?

• Steenvoorde
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-10 18:38
Hier ook hetzelfde, ik dacht dat het een gare accu was. Heb trouwens ook Vodaphone. Die Simkaart Fout heb ik ook gehad, maar dat was nadat ik 'm had laten stuiteren. |:(

Verwijderd

Heeft iemand toevallig al een simkaart van een andere provider geprobeerd? En was het probleem toen verholpen? Of iemand die misschien de firmware geflashed heeft en daarna geen problemen meer had?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hmz... Wat is dat toch met die siemens 35-serie en simkaartproblemen :?

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
jah toen ik het probeerde met een andere simkaart van een andere provider werkt het weer wel :S
En firmware updaten... zou niet weten hoe dat werkt ;)
Pagina: 1