Sharp 70GF-66E goede TV voor 400euro?

Pagina: 1
Acties:

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 12:19
Link met foto en informatie:
Sorry voor dit cheezy topic, maar jullie zijn werkelijk mijn laatste hoop :/
Ik heb heel google + verschillende forums afgezocht, maar er is werkelijk niets te vinden over deze TV. Ik kan em 2e hands kopen voor 400 euro.. is dat wat? Is het te vergelijken met een sony/philips breedbeeld of echt ontzettend veel slechter?

VRAAGJE: is dit een goede TV voor 400 euro? De TV heeft veel functies, maar staat sharp bekend om goede beeldkwaliteit? Ik kan niet snel bij de verkoper langs, woont in leeuwarden en ik in brabant 8)7

- Link met foto en informatie:
http://www.sharp.it/produ...at=18&stat_descr=70GF-66E

alvast zeer bedankt, ik waardeer het enorm!

" Play the violent strings of my symphony "

• Tele
  • Niet online
Ik ken dit type wel, is een laaggeprijsde 100hz tv, die voor €500 nieuw te krijgen moet zijn. Ik ben niet helemaal weg van de kwaliteit van de elektronica, en de scherpte is ook niet echt je van het. Eerlijk gezegd: beter een goede 50hz, dan een matige 100hz tv.

[ Voor 82% gewijzigd door Tele op 05-02-2003 17:28 . Reden: ken hem bij nader inzien wel. ]

• Symphony-X
  • Laatst online: 08-04 12:19
Tele schreef op 05 februari 2003 @ 17:25:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee of dit wat is. Wat ik wel weet is dat je tegenwoordig voor rond de €500 een gloednieuwe van hetzelfde formaat hebt. Ik zou er nog eens over nadenken, zeker omdat het zo'n eind weg is. :)
ik wil de Sharp TV voor 350 euro hebben; 500 euro voor een nieuwe is echt veel te duur..

" Play the violent strings of my symphony "