Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

druppels water op lak

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb dus net mijn case mat-zwart gespoten, maar toen ik even binnen was...begon ...het ...te....regenennnn :( :( :( :(

en nu zitten er dus allemaal kleine druppeltjes op mijn lak :(

wat is daartegen te doen? gaat dat vanzelf weg :? :(

• Febster
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:06
Aaaaaaalle lak wegschuren, totdat je weer grijs/metaal ziet.
En opnieuw beginnen.

• zebra
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-06 10:27
Das heel jammer, denk dat je het weer over moet spuiten ( schuren spuiten dus )

Of de lak moet al hard geweest zijn voordat het begon te regenen, ik zou het laten staan en laten drogen dan kijken, nu kun je er toch niets meer aan doen

//Z

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50
Of misschien is het wel een super l33t effect?

Verwijderd

Topicstarter
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ik laat het dan maar zo, heb genoeg uitgegeven aan die cm zooi, heb er echt genoeg van.... serieus.... als dit project af is post ik pics...en dan ben ik pleite van dit forum.... van alle CM stuff die ik heb gekocht nu had ik een nieuwe pc van kunnen kopenb, of een jaarkaart bij snowworld... dus.. :(

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Haha, ik ben mn case ook aan het modden, fans en case gespoten, heeft me slecht 3.49 gekost aan primer.
Altijd bussen op voorraad hier ;)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

whaha een echt die-hard :P

serieus: mjah schuuren is het enige denk ik, maar misschien heb je wel de nieuwste trend ontdekt :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 17:11:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ik laat het dan maar zo, heb genoeg uitgegeven aan die cm zooi, heb er echt genoeg van.... serieus.... als dit project af is post ik pics...en dan ben ik pleite van dit forum.... van alle CM stuff die ik heb gekocht nu had ik een nieuwe pc van kunnen kopenb, of een jaarkaart bij snowworld... dus.. :(
tis een hobby eh.... :'( zie het aan mij, ik ben helemaal naar de bodem gesleurd door het hobbytje "keesmodden" :P >:)

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook geen geld meer.
Ik moet sparen en dan kom ik net weer onwijs brute dingen op het inet tegen. Ik meteen bestellen. totdat ik het bedrag zag....

Toch maar even sparen.

Verwijderd

jammer voor je, maar er is nu denk ik niks meer aan te doen...:(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 17:18:
[...]

tis een hobby eh.... :'( zie het aan mij, ik ben helemaal naar de bodem gesleurd door het hobbytje "keesmodden" :P >:)
tell me about it :( :(

Verwijderd

nooit geld gehad ;)

Verwijderd

Topicstarter
het is hier geen hk :D :+

• Casejunkie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 11:22
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 17:18:
[...]

Hier is het het zelfde maar ik doe het toch me zelf aan
Maar als ik dan lang een computer shop loop voor een nieuwe hdd zie ik daar weer rounded cables liggen en wil ik deze natuurlijk ook weer hebben. En dan het je nog alle IA's ik doe momenteel er aan 3 mee. Dus dus ook weer 200 euro. en zo gaat het maar door. Ik ben zelf student en heb dus niet super veel geld. Hier door duurd een goede casemod al gauw een jaar voordat ik alle spullen heb (ja ik heb ook nog andere hobby's waar heel veel geld in gaat)

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Tsja, laten drogen, en kijken hoe het eruit ziet. :/ Als het lelijk is, overnieuw spuiten, als het er vet uitziet, laten zitten :D

Verwijderd

Ben benieuwd of de kast nu al droog is en wat het effect is.... lijkt mij dat het er best stoer uit kan zien.

Verwijderd

Busje autocleaner (voor nieuwe lak) en voorzichtig poetsen.

Verwijderd

Of je bent met modden bezig omdat je je systeempje voorelkaar heb (voor eventjes). Kapt je HDD ermee. Maar even kijken hoe ik nu weer aan geld kom. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Nu dus in de portomonnee

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 20:59:
Of je bent met modden bezig omdat je je systeempje voorelkaar heb (voor eventjes). Kapt je HDD ermee. Maar even kijken hoe ik nu weer aan geld kom. Wie mooi wilt zijn moet pijn lijden. Nu dus in de portomonnee
waarom ken ik dat probleem :? 8)7

ik dnek dat als het niet uitziet, probeer ik de puntjes allemaal met een rode watervaste stift te:''bestiften'' :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 21:25 ]

• BCM
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-11 15:35

BCM

Om terug te komen op de basis: Wat je kunt doen is met waterproof de oneffenheden eruit schuren (voorzichtig niet door de lak heen) Met steeds fijner schuurpapier schuren en vervolgens met Commandant het oppervlak poljisten. Ben je wel je matte structuur kwijt. Tussendoor stoppen als het effect goedgekeurd word is natuurlijk altijd mogelijk... En voor de rest: GEEF NOOIT OP.....

Cedo Nulli

Verwijderd

Pak dan wel het meest fijne schuurpapier wat er is (de betere autospeciaalzaak die ook autolak kan leveren zal dat schuurpapier wel hebben)..

Verwijderd

Topicstarter
het water is niet meer zichtbar op mijn lak :D gelukkig alles mooi mat-zwart nu :D

Verwijderd

Anders kan je het er zo af halen met thinner...

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
ik heb misschien nog wel een goed idee voor je. Als die druppeltjes niet al te diep zijn kun je de plaat opschuren met staalwol. Je haalt er dan een dun laagje af. Vervolgens doe je de plaat weer oppoetsen met polijstspul voor auto lak... als je dat goed doet ziet het er nog beter uit dan een plaat die alleen met een spuitbus is gespoten.

Hoop dat je er wat aan hebt :) flesje polijst kost maar een € of 3, het is in ieder geval niet duur en gewoon bij karwei of gamma te krijgen bij het poets middel voor auto's.

dude... wait... what...

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
Op die manier ga ik trouwens m'n eigen kast doen als m'n windowmod klaar is

edit:
he landgraaf... en ook nog studeren voor netwerkbeheerder? toch niet toevallig Kort-HBO informatica aan de HS Zuyd?
* NoTo heeft daar net 3 weken geleden z'n diploma voor gehaald :)

[ Voor 59% gewijzigd door NoTo op 07-02-2003 01:31 ]

dude... wait... what...

Pagina: 1