Toon posts:

Flame uit het boekje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=697609
Schei toch eens uit met die stomvervelende pathetische anti-ms-kruistocht van je, man, get a life. Leg je er nou eens in godsnaam bij neer dat inderdaad de zeer overgrote meerderheid van de PC-gebruikers een besturingssysteem draait dat Windows heet en daar nog uitermate tevreden mee is ook.

Stop toch eens een keer met dat aan de lopende band "aantonen" dat MS de grote schurk en slecht is, het zijn zo langzamerhand nutteloze discussies geworden. Zelf gebruik je straks ook MS-software, moet je er zelfs wellicht je geld mee verdienen, en maar afgeven op MS.

Ik kan zo langzamerhand geen enkele reactie van je meer serieus nemen, ze komen stuk voor stuk op hetzelfde neer, kortom stomvervelend, saai, voorspelbaar en niet meer bijdragend aan welke discussie dan ook, bovendien betweterig, bouderend, belerend, en anderen in de zeik zettend.

Dit is niet een flame, het is wel hoe het één en ander op mij over komt. De groeten.
Let op het gedeelte: "Dit is niet een flame" ;)

Het is een flame omdat het
1) op de man spelen is
2) ongenuanceerd is
3) niet op de topic reagerend is
4) niet op de draad reagerend is
5) poging tot afkraken betreft
6) er simpelweg gelogen wordt
7) wie kan nog meer argumenten noemen (er zitten er meer in)

/me vind het vermakelijk
er zit niet eens EEN zin in waarin niet geflamed wordt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zelf gebruik je straks ook MS-software, moet je er zelfs wellicht je geld mee verdienen, en maar afgeven op MS
Helaas ! Ik gebruik ook MS software (zo min mogelijk) EN ik verdien er inderdaad behoorlijk wat mee. (hoewel ik als ik het niet zou gebruiken evenveel zou verdienen)

Nietemin heeft dat geen donder te maken met correcte beleidsvoering van M$, integendeel !!

Beetje heeeel erg autistisch aangelegd Aadje123 ??? :?

edit: dus mijn reactie op deze flame, voor aad, maar ik wil de frontpage liever niet vervuilen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 17:06 . Reden: terug flamen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
idd een flaimbate
Denk dat het handig is als het geheledraadje nog een keer doorlopen wordt

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 07:24

klaaz

it's me!

Je moet wel heel geirriteerd zijn om een dergelijk stukje in elkaar te typen.

Mensen hebben vaak afzonderlijke meningen. Zolang het geen kruistochten zijn en men niet als colporteur hun mening verkondigt dan is het altijd nog mogelijk het te negeren.

Spreek eens met elkaar af en drink samen een borrel (of een frisje). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 15:48
Persoonlijk ben ik het wel eens met wat die persoon inhoudelijk vindt, alleen niet de manier waarop hij het brengt. Het is gewoon een feit dat op het moment dat MS in het nieuws is, en dat gebeurt nou eenmaal vaak op een ICT forum, er vaak op afgegeven wordt. Het is de al oude MS - De rest (kort door de bocht gezegt alle *nix aanhangers). Ik heb het draadje verder gelezen en er zijn wel meer mensen die het eens zijn met zijn menig, alleen het iets genuanceerder brengen.

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klaaz schreef op 05 februari 2003 @ 17:06:
Spreek eens met elkaar af en drink samen een borrel (of een frisje). ;)
Daar voel ik niets voor, heb ik ook geen tijd voor. Maar Aad123 mag best een virtueel pilsje van me hebben.

http://www.greensbeverages.com/beer/grolsch-o.jpg

PROOST :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, het komt kennelijk aan. Flamen kan ie nog steeds als de beste! En loop zijn reacties in MS-draadjes maar eens na, ze komen allemaal op hetzelfde neer, hij meldt nou nooit iets nieuws, het is constant dezelfde anti-MS-blaat. En inderdaad, dat wekt bij mij in ieder geval de nodige irritatie, ik denk niet dat er veel mensen zijn die graag dagelijks hetzelfde verhaaltje horen. En mij als Hertog-Jan_drinker te proberen vergiftigen met Grolsch, dat is pas flamebait.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 17:15:
Oei, het komt kennelijk aan. Flamen kan ie nog steeds als de beste!
Zeg jij maar niets. Die post van jou is een enorme flame en ik heb hem dan ook als zodanig gemodereerd. De FP is niet de plek om jullie onderlinge ruzies uit te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*pakt de hamer en slaat een 0*
Da's puur een flame imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens wordt deze van mij onterecht met een troll bedacht, waarschijnlijk omdat ik mij daar niet uitdrukkelijk tegenstander van DRM verklaar, terwijl wat er boven staat , waarin over kotsen wordt gesproken gewoon op 2 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een flame omdat het
1) op de man spelen is
2) ongenuanceerd is
3) niet op de topic reagerend is
4) niet op de draad reagerend is
5) poging tot afkraken betreft
6) er simpelweg gelogen wordt
1 Zo weet je ook eens hoe dat is, hè
2 Misschien wel, maar helaas ingegeven door het feit dat je inderdaad niet één posting in een MS-draadje van jouw tegenkomt waarin je niet MS afkraakt, je lijkt wel een grammofoonplaat met een kras (je weet wel, zo'n zwarte vinyl-schijf waar muziek op staat)
3 Het is een zeer directe reactie op jouw posting, dus juist erg on-topic
4 Jouw reactie staat toch in die draad? Oh, dan is jouw reactie dus ook niet erg on-topic
5 Nee hoor, er staan slechts wat van mijn iritaties m.b.t. jouw reacties. Kennelijk kun je er niet goed tegen dat niet iedereen jouw zienswijze volledig deelt.
6 Laat mij eens een lijstje reacties zien waarin jouw uitgesproken anti-MS-mening niet naar voren komt (en dan niet met postings komen uit draden die niet over MS gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

* botoo ziet ineens een lichtpuntje in zijn (shallow doe het nog steeds niet) inbelverbindinkie :(
kan ik net niet genoeg tijd voor vrijmaken om de roemruchte M$UX draadjes door te ploegen :X

Voor mijn medemodders mag dit gelijk als reden voor mijn matige aanwezigheid de laatste dagen gezien worden :/

* botoo vraagt zich af of iemand het bord van hedskes gevonden heeft

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
botoo schreef op 05 februari 2003 @ 19:09:

* botoo vraagt zich af of iemand het bord van hedskes gevonden heeft
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Heren....

Willen jullie je privé oorlogen in het vervolg onderling uitvechten en niet in TMF? :/
Als jullie het respect voor elkaar niet kunnen opbrengen, heb dan in ieder geval het respect voor de andere bezoekers. Ik verwacht hoop dat dit draadje op een normale manier kan verdergaan zoals het TMF eigen is.

Mochten jullie hier problemen mee hebben, dan ben ik bereikbaar op het mailadres in mijn signature...

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is volgens mij helemaal geen sprake van privé-oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 18:24:
*pakt de hamer en slaat een 0*
Da's puur een flame imo.
Pakt een klauwhamer, slaat sommige naar beneden, haalt anderen iets omhoog, en spijkert weer anderen helemaal vast op waar ze horen (-1 troll)

Danm, dit was erg. :/

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ schaaft nog een beetje tot een beschaafd niveau..

ja ik probeer ook weer eens wat te doen op de frontpage, de stage is weer begonnen :D

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=697403

Dat is toch niet eens een troll, eerder een interessante stelling. +1 van mij :).

offtopic:
Aad123: jij hebt geluk dat ik die flame net niet van een dermate niveau vind om te gaan mailen. Je kruipt hier door het oog van de naald :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Sjongejonge wat zijn jullie weer opgewonden op de late avond ;)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1