[Ben]WAP werkt niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Ik heb sinds gisteren een nieuwe gsm, een nokia 6610 met Ben abbo. Meteen WAP (GPRS) geactiveerd, en het werkte, maar nu werkt het niet meer.

Als ik bijvoorbeeld naar de Homepage wil springt ie meteen terug naar het Diensten menu.
Het bereik is goed en de rest werkt ook. Iemand een idee?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Opnieuw ingesteld al geprobeerd? Instellingen nog steeds allemaal goed?

Heb namelijk zelf ook een 6610 met Ben vaak gekocht vorige week en het werkt prima nog steeds.

[ Voor 41% gewijzigd door MADG0BLIN op 05-02-2003 16:53 ]

• Jaded
Ja ik heb het nog een keer in laten stellen via ben-online.nl, en er staan nu ook 2 sets in :(
Ik hoef toch alleen maar een pagina op te vragen? Ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie ofzo.

• Erazzzer
  • Laatst online: 15:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jaded schreef op 05 februari 2003 @ 16:55:
Ja ik heb het nog een keer in laten stellen via ben-online.nl, en er staan nu ook 2 sets in :(
Ik hoef toch alleen maar een pagina op te vragen? Ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie ofzo.
Gewoon op Ben Online dat stap voor stap ding doen, ben je kwartiertje mee bezig, maar dan moet hij het wel doen.

• Jaded
Welk stap-voor-stap ding bedoel je? Ik kan me weer wel opnieuw gaan aanmelden maar dan staat zo heel mn telefoon vol met BenWap instellingen-sets :)

[ Voor 62% gewijzigd door Jaded op 05-02-2003 17:03 ]

• Erazzzer
  • Laatst online: 15:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jaded schreef op 05 February 2003 @ 17:01:
Welk stap-voor-stap ding bedoel je?
Bij WAP informatie, WAP aanmelden

• Jaded
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd, maar ik blijf dit houden. Soms krijg ik ook verbinding stopgezet. Iemand nog een idee?

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
EHm... WAP je over GPRS? Je moet dan ff de helpdesk van BEN bellen, dan kunnen ze kijken of de BENwap-over-GPRS eruit ligt. (kun je ook geen MMS'jes sturen). Is nogal vaak de laatste dagen.

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:56
Jaded schreef op 05 February 2003 @ 16:55:
Kan je niet allebei de sets eruit halen, en dan nog een keer proberen?
Pagina: 1