[JVC] RX-554R overleden?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-08 09:00

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Mensen,

Ik heb vandaag eindelijk mijn Hercules Theatre XP 7.1 binnengehad. Oude driver geuninstalleerd en de nieuwste gedownload + geinstalleerd. Allemaal goed. Wanneer ik alleen een nummer (MP3 of WAV) wil afspelen, hoor ik in mijn linker kanaal een tik (5x per seconde ongeveer). Wanneer ik mijn versterker, een JVC RX-554R, harder zet, wordt de tik harder! Ik heb nieuwe kabels gekocht en deze omgedraait: niets hielp.

Wanneer ik mijn koptelefoon op mn Herules aansluit, dan heb ik perfect geluid, wanneer ik hem in mijn versterker stop, hoor ik de tik.

Is nou mijn versterker dood?! :X :X :'(

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Even nog wat: ik ben nu verder aan het rommelen, maar ik snap er steeds minder van:

- Wanneer ik een koptelfoon op mijn soundcard zet, werkt hij perfect.
- Wanneer ik mijn Minidisc aan de zelfde ingang van mijn versterker hang, gaat het ook goed!
- Wanneer ik tulp - tulp (goede kabels) gebruik, is die tik er
- Wanneer ik tulp - jack gebruik is de tick er ! Met deze kabel doet mijn MD het wel goed!

Wie helpt mij plz!? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door zAo op 05-02-2003 16:52 . Reden: De ? ]

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Helemaal niemand die mij wil helpen!? :'( :'( :'(

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51
Niet kicken binnen 24 uur!

Zijn de pc en verstereker op het zelfde stopcontact aangeslooten? zonee doet dat dan is.

Verwijderd

Niet zo zielig en kijk eerst eens of alles goed geaard is, dus versterker en pc, het lijkt namelijk erg op een aardingsprobleem.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Ik heb geen geaarde stopcontacten op mijn kamer :'(

Verder zitten ze op de zelfde doos aangesloten. Het getik is ook zo hard, dat ik het uitzet omdat ik mijn speakers wil sparen.

Sorry voor de kick btw. Ben desprate :(

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Als ik trouwens met mijn muis over een flashknopje ga, dan hoor ik ook 1x die tik, ook als er geen muziek aan staat! Het wordt echt gezellig hier ;)

[ Voor 92% gewijzigd door zAo op 06-02-2003 18:42 . Reden: Was schop, ontdekte het net ]

Verwijderd

en als je wat oudere drivers installeerd? Ik zou zeggen dat het aan de drivers ligt. Of misschien iets in je DPL, DTS decoders op je geluidskaart?

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Die oude drivers werkt niet. Of het mijn DTS decoder is? Ik weet het eigenlijk niet. Hoe zou ik dat gaan testen?

Ik ben nu Win2k SP3 aan het installeren, kijken wat die doet. Thanks for the reply btw.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
Werkt dus allemaal ook niet!

Het getik is er nog steeds. Mijn versterker doet het goed. De kabels doen het goed en de soundcard werkt correct. Iemand een idee!?

Zend die soundcard geen speciaal signaal mee ofzow? Ikke snap er niets van :X

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Topicstarter
zAo schreef op 07 februari 2003 @ 12:40:
Werkt dus allemaal ook niet!

Het getik is er nog steeds. Mijn versterker doet het goed. De kabels doen het goed en de soundcard werkt correct. Iemand een idee!?

Zend die soundcard geen speciaal signaal mee ofzow? Ikke snap er niets van :X
Is er iemand die weet of die soundcard een signaal meestuurt ofzow? Ik heb alle hardware gecontroleerd, stap voor stap. Het werkt allemaal, alleen niet met elkaar :?

Verwijderd

Draai de linker en rechter kanaal eens om , dan weet je of je versterker goed is.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Andere ingang op de versterker geprobeerd?

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1