Verwijderd
Het gaat dan wel over 1.000.000 blocks per dag en da's geen kattepis meer. Dan heb ie toch wel een serverbakje nodig met een vette i-net verbinding.
Dan moet je dus mijn systeem op een 100mbit verbinding gooien... Ik vind het zo veel leuker, we zijn een vrijblijvend "zooitje" en daar houd ik van.
5 of 6 proxy's is toch perfect?
5 of 6 proxy's is toch perfect?
dit is niet leuk, wij flushen op een proxy met 10 man waarvan er 5 bijna niet meedoen !!
dat zuigt !!!!!
ik wil wat meer concurentie ....
iemand nog een goeie proxy in de aanbieding ?
dat zuigt !!!!!
ik wil wat meer concurentie ....
iemand nog een goeie proxy in de aanbieding ?
Zeker, op mijn proxy (wildhagen.keyserver.org) is zát concurrentie, er flushed momenteel namelijk 70 man op, waarvan continue toch wel zo'n 40-45 daily
Virussen? Scan ze hier!
kunnen we nu aub voor 1 proxy kiezen ??
das toch veeel vetter dan alemaal die kleine k*tgroepjes ???
das toch veeel vetter dan alemaal die kleine k*tgroepjes ???
Elect: uhm, niet lullig bedoeld hoor, maar weet je hoe heftig het systeem door zo'n proxy word belast ? Dat redt één proxy never-nooit-van zijn levensdagen niet... Zelfs niet als het een Athlon900 met 512 MB is (hé, Dsmarty
)...
Daarom is er bewust voor gekozen om 5 grote public proxies op te zetten...
Daarom is er bewust voor gekozen om 5 grote public proxies op te zetten...
Virussen? Scan ze hier!
Hey Wildhagen -> Maatje 
Je hebt helemaal gelijk, bovendien vind ik het hele proxy-collectief ook tof.
Mijn machine zou het waarschijnlijk niet helemaal perfect trekken, vooral niet met een 5 mins statsrun.
En dan wordt bandbreedte misschien ook een issue, maakt niet veel uit, dan sleep ik de proxy naar mijn werk, daar heb ik ATM. -> Altijd lekker.
Maar ehmz: maandflush.keyserver.org zal wel permanent openbljven! Tot dat d.net failliet gaat aan het uitkeren van premies aan DPC
Je hebt helemaal gelijk, bovendien vind ik het hele proxy-collectief ook tof.
Mijn machine zou het waarschijnlijk niet helemaal perfect trekken, vooral niet met een 5 mins statsrun.
En dan wordt bandbreedte misschien ook een issue, maakt niet veel uit, dan sleep ik de proxy naar mijn werk, daar heb ik ATM. -> Altijd lekker.
Maar ehmz: maandflush.keyserver.org zal wel permanent openbljven! Tot dat d.net failliet gaat aan het uitkeren van premies aan DPC
Pagina: 1