Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] mijn eerste Case Mod, Please respond

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
na een maandje modden is ie redelijk ver af: zelf fanbus gemaakt, 6 leds + schakelingen voor de 4 case fans. Plus de HDD koeler die boven de temp. sensoren zit. Een neon lampie er in gehangen. Cooler master HHC-L61 Silent heat pipe. ( de temp. sensor gehaald bij de halfords)
Voor de rest casbles geround.

Nog te doen: Window maken

Verdere gegevens:
MB: Asus A7V133
CPU: AMD Athlon 1,4 GHz
CD/R AOpen
Soundcard: 5.1
Video: XFX Gf4 MX440 64 mb Tv-out

Pics staan op: http://home.planet.nl/~jan82778/

Graag reacties, sorry voor de brakke pics. echt hele slechte cam.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Persoonlijk zou ik die neon rechtop zetten. Dit omdat nu eigenlijk alleen de onderkant van je kast verlicht wordt, en niet de bovenkant.
Terwijl als je hem rechtop zet naast de fans hij je hele kast verlicht, omdat dit nu tegen gehouden wordt door je videokaart.
Ik kan alleen van het plaatje zo niet beoordelen of het ook helemaal past.

Verder vind ik hem wel mooi

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Wel leuk. die thermometer is slecht afgewerkt, en toen ik m voor t eerst zag dacht ik: wat een F16 :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 05 February 2003 @ 15:36:
Persoonlijk zou ik die neon rechtop zetten. Dit omdat nu eigenlijk alleen de onderkant van je kast verlicht wordt, en niet de bovenkant.

Verder vind ik hem wel mooi
Helaas past niet :'( :'(

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
nice.
Ik neem aan dat die frontplates een beetje bol staan en dat het daarom lijkt alsof er een boogje inzit :) stoffilter op die fans laten zitten is trouwens wel een aanrader. Voor je het weet heb je een laag stof op je hardware.

dude... wait... what...

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Ik zou de volgende x iets meer tijd besteden aan het zagen en het boren. Het ziet er nl nogal scheef uit.

Verder ziet ie er leuk uit, wel nog even die kabeltjes netjes wegwerken
heb je nu wel een neon maar geen window? zie je dat licht wel aan de buitenkant?

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Wow, ik vind hem super :D
Maar kun je die neon niet wat mooier afwerken :? En hebben die 3 fans bovenin wel zin :? Welke is outtake en welke intake?
Edit: @ CRu5H0n3: inderdaad joh... er zit niet eens een window in zn panel.. uitleg graag :D

[ Voor 24% gewijzigd door Thanatos op 05-02-2003 15:45 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zowel je openingspost als ook je titel voldoen niet aan de eisen zoals beschreven in Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
Ook is je mod nog niet af.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmm.. Ok..

AcouSE was me voor :P

[ Voor 87% gewijzigd door Twynn op 05-02-2003 15:52 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.