Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[TFT] Lengte aansluiting laptop-panel ?

Pagina: 1
Acties:

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 23:49
Weet iemand hoe lang de verbindingsdraden van een TFT-laptop panel mogen zijn ?

Wil nl. een TFT panel uit een (IBM-765L) laptop in m'n WC deur zetten, de laptop logica/disk/voeding zelf wordt dan weggewerkt in de muur.

Het TFT-panel zelf zit (nu nog) verbonden met een bosje (ca. 12-16) dunne draadjes (gelukkig geen flatstrip) van ca. 15-20 cm lengte plus 2-draden voor de CCFL backlight-spanning.

Bediening gaat tzt verlopen vanuit het (VNC) netwerk e/o via een siliconen toetsenbord. Iig, zal de laptop uit standby gaan zodra iemand het hokje zal betreden. De bedoeling is dan om bijv. de verjaarskalender te tonen of ander (meer) interessant multimedia materiaal (muziek, agenda info, quote of the day etc.). Na de hobby-, huis-, slaapkamers zal het dan ook in de WC niet ontbreken aan internet.

Zo ja een TFT-panel 'verlengt' kan/mag worden, dan opent dit hele leuke perspectieven. Vooral omdat het panel zelf, superdun is (ca. 5-6mm).

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

als de draden al zo lang zijn lijkt he me geen probleem. als het storing gaat geven, gewoon even afgeschermde kabel nemen ;)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

De draden van panel tft's voor POS/POI systemen zijn soms ook langer dan 50 cm, ik denk dus dat het niet echt een probleem moet zijn... Qua afscherming hoef je je denk ik ook niet druk te maken omdat de huidige kabels ook niet afgeschermd zijn... Er staan verder toch geen apparaten in de plee die veel EMR genereren. ;) So give it a try zou ik zeggen... En we willen wel pix zien natuurlijk :D