Toon posts:

scanner probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met een scanner. Een Trust 9600. Af en toe zitten er rood/groen en blauwe strepen door de afbeelding. Veel kleurverschil tussen de scans en af en toe is alles blauw.

Erg vreemd allemaal. Ik heb de spiegels, glasplaat en de calibratiestrip al schoongemaakt. Dit gaf geen resultaat.

Heeft iemand nog tips of ervaringen met dit soort problemen?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hmmm... al gekeken of er nieuwere drivers beschikbaar zijn?

Wet welke software scan je? Geeft hij ook die strepen als bv. via een programma als photoshop of photohouse scant?

Mocht er nog garantie op zitten zou ik de scanner zeker ter inspectie afgeven bij de leverancier...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 15:59

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

ik heb dit een keer met de 19600 van trust gehad maar die kon de container in die was stuk dus als er nog garantie op zit zou ik hem terug brenegn

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Verwijderd

Topicstarter
XceeD schreef op 05 februari 2003 @ 15:20:
Hmmm... al gekeken of er nieuwere drivers beschikbaar zijn?

Wet welke software scan je? Geeft hij ook die strepen als bv. via een programma als photoshop of photohouse scant?

Mocht er nog garantie op zitten zou ik de scanner zeker ter inspectie afgeven bij de leverancier...
Nee, nieuwe drivers worden niet meer gemaakt. Hij werkt niet eens met XP. Doen ze gewoon niet daar bij Trust. Dis is ook mijn laatste Trust product....

Maar goed, het maakt dus niet uit met welk programma ik scan. Geeft geen verschil. En garantie heeft dit dingetje ook niet meer hoor

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2003 15:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand heeft andere oplossingen, behalve weggooien?

Verwijderd

Uhmz, even alle kabels langs lopen.

En anders verkopen aan iemand die hem eventueel wil repareren of wil laten repareren.
(wel erbij zetten dattie vaag doet)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 16:57:
Uhmz, even alle kabels langs lopen.

En anders verkopen aan iemand die hem eventueel wil repareren of wil laten repareren.
(wel erbij zetten dattie vaag doet)
Hmmm jah

Ik denk niet dat ik hier erg veel eme kan....
Pagina: 1