Oke, ik heb net in het Ardennenlevel de medic bij m'n overste gebracht en moet nu de linkerflank verdedigen, waarvoor ik een bazooka moet halen om een Tiger te stoppen. Punt is, voordat je keihard gaat hollen en schieten ben je al dood, die bazooka ligt nergens(?); cheaten helpt niet, want als de duitsers de linie doorbreken (of de Tiger) dan ga je zowiezo plat. Wie heeft een tip?
die ligt in de linkerflank, gewoon je kompas achterna rennen, en ondertussen gewoon alles killen wat je tegenkomt. Wel gelijk naar de linkerflank gaan als die gast het zegt anders ben je meestal al te laat als je er eenmaal bent.
Ik loop me suf, maar als ik men kompas volg, en de balletje knallen zo'n beetje tegen elkaar aan, dan zie ik alleen bomen en sneeuw....oRc schreef op 05 februari 2003 @ 15:08:
die ligt in de linkerflank, gewoon je kompas achterna rennen, en ondertussen gewoon alles killen wat je tegenkomt. Wel gelijk naar de linkerflank gaan als die gast het zegt anders ben je meestal al te laat als je er eenmaal bent.
Ok hoe ik het gedaan heb: Nadat je de captain hebt gered volg je je mede soldaten naar de flank. Als je die goed verdedigt hebt kijk je op je kompas en loopt naar de andere flank. Als je daar naar toe loopt kom je vanzelf de bazooka tegen (je hoeft maar een seconde of 5 te lopen). Nu komt het moeilijkste gedeelte: De 2e flank. Schiet eerst je rifle leeg zorg dat je telkens 1 shot 1 kill hebt. Als je magazijn leeg is NIET reloaden dat duurt te lang. Als het goed is komt dan ongeveer de tank. Schiet die kapot en dan pak een ander wapen en als het magazijn van dat wapen op is pak je weer een ander wapen. Alleen reloaden in uiterste noodzaak. Want als ook maar 1 Duitser de flank over komt ben je dood. Als je die hebt gered moet je weer terug in de tussen tijd dat je van flanken widdelt, reload je snel al je wapens en je doet precies hetzelfde.
[ Voor 15% gewijzigd door Apocrypha op 05-02-2003 17:10 ]
Je moet gewoon als je richting het vijandelijk gebied kijkt naar links lopen langs de bosjes af, dan kom je bij zo'n tweede goot met slagveld, en daar ligt de bazooka op de grond (goed kijken, zal een keer proberen een screenie te krijgen, had me namelijk ook ziek gezocht!)
Pagina: 1