[SS]Computerboot

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Eigenaar van computerboot reageert zelf in de shop survey. Ik vind het ook nogal vreemd dat het bedrijf even 2 maanden op 'pauze' gaat. Misschien even een waarschuwing in de survey plaatsen???

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:43

Arfman

Drome!

Iemand zei ook dat de site nogal op die van Exile leek, of bijna een 1 op 1 kopie was. Enige voorzichtigheid is dus zeker geboden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Er lijkt me niks aan de hand. Het verhaal dat in de SS gepost is staat gewoon op computerboot.com. De eigenaar wilde waarschijnlijk extra duidelijkheid bieden.

• stylezzz
  • Nu online
Dus er gaat geen lichtje branden als een 'zogenaamd prof. bedrijf' even 2 maanden op 'pauze' gaat???? :P

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie hier wat vedachtmakingen die weersproken worden door de eigenaar. Dat lijkt me nogal logisch als je bedrijf zwart gemaakt wordt (zonder reden?)

Ik kan me juist zeer veel voorstellen bij de actie van 2 maanden dicht. Als je geen orders aanneemt kun je ook niemand oplichten, zeker als je het ook nog eens groot op je site neer zet.
Exile was anders, daar ging men gewoon door met bestellingen aannemen. Nee ik denk dat ze in die 2 maand echt gaan kijken hoe ze en goedkoop kunnen blijven en in staat zijn de service te verlenen die ze willen verlenen....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dominator schreef op 05 February 2003 @ 14:39:
Eigenaar van computerboot reageert zelf in de shop survey. Ik vind het ook nogal vreemd dat het bedrijf even 2 maanden op 'pauze' gaat. Misschien even een waarschuwing in de survey plaatsen???
Waarschuwingen werden bij Exile toch ook niet gegeven (of heb ik het nu gruwelijk mis?). Tweakers.net is een doorgeefluik en bemoeit zich niet inhoudelijk met zaken. Dat is allemaal de verantwoordelijkheid van mensen zelf.
Trouwens, wat zouden ze er dan in moeten zetten? Dat gebruikers op moeten passen omdat dit wel erg op de zaak Exile lijkt? Júíst dat lijkt mij een beschuldiging zonder grond, dus moet dat er niet op komen.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

ramH schreef op 05 februari 2003 @ 16:38:
[...]

Waarschuwingen werden bij Exile toch ook niet gegeven (of heb ik het nu gruwelijk mis?). Tweakers.net is een doorgeefluik en bemoeit zich niet inhoudelijk met zaken. Dat is allemaal de verantwoordelijkheid van mensen zelf.
Trouwens, wat zouden ze er dan in moeten zetten? Dat gebruikers op moeten passen omdat dit wel erg op de zaak Exile lijkt? Júíst dat lijkt mij een beschuldiging zonder grond, dus moet dat er niet op komen.
Tweakers is idd een door geef luik dus eigenlijk geen partij indeze. Alleen ed00 ze commentaar kan weg SS is voor bezoekers om te kijken wat iemand van een zaak denkt en niet voor een constant weer woord van eigennaars. De SS van Stinger666 kan ook weg, deze is niet berust op feiten maar gewoon in het wilde weg geroepen. Er lijken wel meer sites op die van computerboot is gewoon simple gemaakt met ShopFactory (Niet ieder bedrijf heeft geld om een php / mysql site te maken) en deze heeft een aantal standaard themes in zich.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• stylezzz
  • Nu online
Ik blijf me toch verbazen hoe sommige mensen dit soort dingen goed kunnen praten en er zelfs iets durven aanschaffen. Ik denk gewoon dat de eigenaar van computerboot de komende tijd tentamens heeft voor school en zodoende niet voldoende tijd kan vrijmaken om dit zaakje voort te zetten..... :+

• ArthurMorgan
  • Niet online
dominator schreef op 05 February 2003 @ 17:33:
Ik blijf me toch verbazen hoe sommige mensen dit soort dingen goed kunnen praten en er zelfs iets durven aanschaffen. Ik denk gewoon dat de eigenaar van computerboot de komende tijd tentamens heeft voor school en zodoende niet voldoende tijd kan vrijmaken om dit zaakje voort te zetten..... :+
En waar zijn deze verdachtmakingen op gebasseerd?

Ik vind het argument van die zaak juist erg in overeenstemming met de berichten die verder in de SS staan. Een bedrijf dat graag erg goede service wil verlenen. Ik ken de zaak niet, maar de SS is best wel positief verder.... (Ok dat was het bij Exile ook, maar die hebben op het moment dat het minder ging niet gezegd dat ze niks meer aannamen...)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het lijkt me een goed idee om met bewijsbare argumenten te gaan komen, want met deze verdachtmakingen (de LPF zou zeggen: demonisering >:)) schieten we ook niet zoveel op.

Zijn er trouwens ook nog blauwen in de zaal die hier hun blauwe licht over kunnen laten schijnen? :P

• stylezzz
  • Nu online
Ik weet het niet hoor? Als morgen de Aldi zou zeggen van 'Sorry jongens, we verkopen zo goed dat we nu even een maandje dicht gaan. Kom in maart maar terug, dan gaan we weer verder!' dan krab je jezelf ook wel achter de oren of niet??? Maar goed, hij is goedkoop he. Daar gaat het om..... :) (denken sommige mensen.. ;) )

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

dominator schreef op 05 February 2003 @ 19:00:
Ik weet het niet hoor? Als morgen de Aldi zou zeggen van 'Sorry jongens, we verkopen zo goed dat we nu even een maandje dicht gaan. Kom in maart maar terug, dan gaan we weer verder!' dan krab je jezelf ook wel achter de oren of niet??? Maar goed, hij is goedkoop he. Daar gaat het om..... :) (denken sommige mensen.. ;) )

Toevallig is de ALDI hier toevallig een maandje dicht ivm verbouwing.. die kunnen ze waarschijnlijk betalen nu omdat t zo goed gaat... Niemand kijkt raar?
Ma.w. non-argument.

• ArthurMorgan
  • Niet online
dominator schreef op 05 February 2003 @ 19:00:
Er gaan zo vaak bedrijven tijdelijk dicht. Een kennis van mij heeft een tegel bedrijf. Dat is ook tijdelijk dicht gegaan vanwege een reorganisatie van zijn bedrijfsterein.

Hij geeft toch aan waarom hij hem tijdelijk sluit? Hij is bang dat zijn service achteruit gaat. Dus jij zou het normaal vinden als hij gewoon door zou gaan met bestellingen aannemen die hij niet direct kan uitvoeren. Alle klanten ontevreden en hij uiteindelijk zijn zaak kwijt....

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

We gaan kijken wat we er mee gaan doen. Maar die vergelijking met Exile klopt niet echt.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• stylezzz
  • Nu online
Cool, ik hou het in ieder geval voor gezien in dit topic. Hopelijk haalt ie z'n tentamens anders kan ie binnenkort weer z'n toko dichtgooien om te leren. (misschien gaan dan nu wel eindelijk al die wazige taalfouten uit z'n mailtjes enzo.... ;) )

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Om ook maar even te reageren hier. Ik heb Computerboot mijn excuses aangeboden en ook even naar T.net gemaild en daar ook maar even mijn excuses aangeboden. Ik had mijn mening beter in een topic als deze kunnen ventileren, maar de vergelijking met Exile was niet echt netjes! :| Ik heb geen aankoopervaring met Computerboot en daarom had ik niet mogen posten in de SS. Maar het deed me allemaal verd8 veel denken aan de situatie met Exile, maargoed. Dat is wat ik dacht en nu houd ik er verder mn mond over. :/

Verwijderd

Hallo ik moet even reageren,
Ik heb op zondag 2 februari iets gekocht op hun site (namelijk CLUB3d 9700).
En kreeg daarna gelijk waar ik alles moet storten etc, ik heb internetbankieren en is binnen een dag op iemand rekening. Nou heb ik ook op die zondag een mailtje gestuurd naar hun, dat ze mij even terug kunnen mailen als mijn betaling binnen is. Nou nu Woensdag nu nog niks van ze gehoord op dat mailtje..

Nou overdrijf ik wellicht maar toch vind ik dit enige verontrustelling omdat er zoveel commentaar opgegeven word.
Maar als ik kijk naar de feedbacks van het bedrijf lijkt het allemaal tip top in orde. En mijn bestelling is voor 5 feb geplaatst en dus lijkt er geen rede van paniek toch?

Ik probeerde hun ook de bereiken per telefoon maar kwam er niet achter om dat nummer achterhalen weet iemand misschien hun telefoonnummer alvast erg bedankt!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dit topic is niet bedoeld om ervaringen uit te wisselen over Computerboot.
en kan derhalve eerst dicht, mochten we na overleg actie ondernemen dan wordt dat wel bekend gemaakt

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.