Dat laat ik me niet zomaar zeggen
Ik ben dus maar verder gaan experimenteren. Moeders was zo aardig een kussen ter beschikking te stellen voor de vulling van de boxen
Tripod lijkt een beetje down
Ik heb de box helemaal vol gestouwd met die vulling (lekker zacht

) en heb ze daarna uitgeprobeerd op de "echte" versterker die beneden staat (Sony MHD-690). Ze klinken nu juist een stuk beter

Hoewel het hoog soms bij felle stukjes een beetje schel is klinken ze over het algemeen een stukje lekkerder dan eerst. Minder hol.

De bas is hier en daar iets voller, maar nog steeds een beetje afwezig.
tja, wat wil je met een woofertje van 9cm
Wat maakt een versterker verschil zeg, ik zit hier boven met een stereo-setje uit het jaar 0 (Sony XO-D1). Ik ga binnenkort echt investeren in een Koda KD-233 en een KD-269