Toon posts:

[MSN] Can't login

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello peeps,

I'm at work.. When I try to logon to MSN Messenger it says:
You can't logon to .NET services ...bla bla... probably cause of a problem with your Internet connection or the services ...bla bla... Check your Internet connection ...bla bla...

Well, my Internet connection is OK! I've tried it with MSN Messenger v4.6 and v5.0. My OS is Windows 98 SP1 with all the latest updates.

The most strange thing is that before I re-installed Windows it DID work, but after the re-install it just won't work anymore.

Here at work, we've got a proxyserver... When it worked before the install, the proxy had no effect on it. Even if I change the option in the Options tab to "Use a proxy server", it still won't work. I asked the administrator if perhaps the ports were blocked or something, but the ports aren't blocked!

I've tried everything, but I just can't get it to work...
SOMEONE PLEASSEEEE HELP ME!!!

Thanks in advance!

GreetZ Pr1nZy!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hey Pr1nZy,

GoT is een nederlands forum, uit je info maak ik op dat jij ook gewoon nederlands bent en het minste wat je kan doen is dan je vraag ook in het nederlands stellen en niet gewoon copy-pasten vanaf een ander forum.

Dit is niet echt de bedoeling dus, zie ook de FAQ mbt. tot het gedrag op het forum.
Zelf vind ik ook gewoon dat het een kleine moeite is om iniedergeval je post in het nederlands te maken.

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08
inderdaad... iedereen lult hier NL op een enkele belg na ;) dus praat maar gewoon NL :P

@iMartien

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk... zo dan:

Ik ben op werk.. Als ik probeer in te loggen op MSN krijg ik het volgende:
Je kan niet inloggen op .NET services ...bla bla... waarschijnlijk door een probleem met je internet verbinding of services ...bla bla... Controleer je Internet verbinding ...bla bla...

Nou, mijn Internet verbinding is OK!. Ik heb het geprobeerd met MSN Messenger v4.6 en v5.0. OS is Windows 98 SP1 met al de laatste updates.

Het meest vreemde is dat het WEL werkte voor de clean install die ik gisteren heb uitgevoerd?!

Hier op werk maken we gebruik van een proxyserver... Voor de clean install werkte het wel, ook met dezelfde proxy. Zelfs als ik de optie verander in Opties "Proxyserver gebruiken" werkt het nog steeds niet. Ik heb hiet de beheerder gevraag of er misschien poorten gesloten waren o.i.d., maar dat was niet het geval.

ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg het niet aan de praat.
KAN IEMAND ME HELPEN PLEAAASSSEEEE....

Alvast bedankt.

GreetZ Pr1nZy!

Verwijderd

heb je bij msn al de proxyserver ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar dat heeft geen effect.. dan doet-ie het ook niet... Voor de install, stond daar overigens ook geen proxy ingesteld.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
dan had je hiervoor een verbinding via nat. probeer es de gateway in te vullen ? (nr vrage aan systeembeheerder)

CISSP! Drop your encryption keys!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 13:38:
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar dat heeft geen effect.. dan doet-ie het ook niet... Voor de install, stond daar overigens ook geen proxy ingesteld.
Gokje... MSN 5.0 ?
Probeer het eens met een oudere install van MSN :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
ik had dit ook. nadat ik IE6.0 installeerde werkte het wel

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:41

RammY

Dát!

chromeeh schreef op 05 February 2003 @ 15:31:
Gokje... MSN 5.0 ?
Probeer het eens met een oudere install van MSN :)
Of je leest ff voor je blaat -->
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 13:34:
Ik heb het geprobeerd met MSN Messenger v4.6 en v5.0. OS is Windows 98 SP1 met al de laatste updates.
Probeer es na te gaan welke poorten er op de proxyserver los staan.. Vul dan ff je proxy dingetje van MSN goed in... Dan MOET ie werken.

[ Voor 3% gewijzigd door RammY op 05-02-2003 15:41 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idd al geprobeerd met zowel 4.6 als met 5.0. Bovendien heb ik al IE6.0 SP1.
Ik heb net via IPCONFIG al gekeken naar de Gateway, die ingevuld bij zowel TCP/IP: Netwerkkaart als TCP/IP:Externe-toegangsadapter. Nog steeds niet.

Ik heb ook de proxyserver:poort al ingevuld, maar nog steeds geen effect... :-(
Wat bedoel je met: "welke poorten er op de proxyserver los staan" en wat moet ik daarmee?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelfs de firewall al helemaal uitgeschakeld en ook de virusscanner... still nothin'! :(

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08
Je moet ook werken op je werk en niet msn-en :+

@iMartien

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn collega's doet-ie het wel gewoon.... Ik snap er niets meer van!?!?!?

@DiEPVRiESKiP: Het is ook voor werk :)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:43

LauPro

Prof Mierenneuke®

Je moet ook niet inloggen op MSN maar op MSNMS. Maar ik denk dat het toch in die proxy zit, op mijn stage heb ik ook *msnm* en *messenger* geblocked, nu zie je alle leerlingen naar de wat oudere pc's toe gaan die niet op de proxy zitten >:)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 20:24
Wat is dit nou weer voor onzin. Je zit op een Nederlands board, en dan ga je Engels lopen blaten ? Komop zeg... :z

Als het werkte voor de clean install (en daarna dus niet meer), ben je duidelijk ergens een setting vergeten. Maar aangezien wij niet kunnen raden welke infrasctructuur jullie gebruiken, zul je de sysadmin moeten vragen wat er niet klopt.

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.