Hey, Als je een normáál windows Explorer venster sluit 'crasht' Xp, m.a.w. hij haalt alles van het scherm, taakbalk, iconen etc en zet het onwijs langzaam terug.. Is dit een bug? of een verkeerde instelling? Weet iemand de oplossing? Tnx!
Wat heb je allemaal al zelf geprobeert? Heb je al...
• Op virussen gechecked?
• SP1 voor IE geinstalleerd?
• Ad-Aware je systeem laten scannen?
• Een her-installatie van IE gedaan?
• Op virussen gechecked?
• SP1 voor IE geinstalleerd?
• Ad-Aware je systeem laten scannen?
• Een her-installatie van IE gedaan?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik weet dus niet of het aan IE ligt, en onstabiel is het zeker.
Geen virussen, zover ik weet... SP1 voor IE? hoe groot is die? Zit zeker in SP1 voor XP? en AdAware scant eens in de week... En IE herinstalleren.. HOe?
Geen virussen, zover ik weet... SP1 voor IE? hoe groot is die? Zit zeker in SP1 voor XP? en AdAware scant eens in de week... En IE herinstalleren.. HOe?
Euhhmmm... ik las te snel, dacht dat het om internet explorer ging 
Maar goed
Mocht je een herstelpunt hebben aangemaakt voordat deze problemen verschenen dan kun je dat herstelpunt weer laden en kijken of de problemen hiermee verholpen zijn.
En check je geheugen eens...
Maar goed
Mocht je een herstelpunt hebben aangemaakt voordat deze problemen verschenen dan kun je dat herstelpunt weer laden en kijken of de problemen hiermee verholpen zijn.
En check je geheugen eens...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ja ik zal effe kijke, sinds 2 weekjes was het zo'n beetje... maar wat kan er met mijn geheugen zijn dan?
Enne.. IE heeft toch ook te maken met Explorer?
Enne.. IE heeft toch ook te maken met Explorer?
[ Voor 22% gewijzigd door Sypher op 05-02-2003 13:30 . Reden: Aanvulling ]
Pagina: 1