Probleem: Het branden van CD's lukt niet. Clonecd vind geen cdwriter, Nero wel maar als ik wil gaan branden geeft hij aan dat er een CD-Rom in de writer zit ipv een CD-R (en geloof me het is echt een CD-R)
Wat verder ook nog zeer vreemd is, is dat de windows explorer vind dat de lege cd-r een audio cd is.
De Hardware is in orde. Voorheen heeft het ook onder Windows gedraaid. Recenter
heeft het onder linux gedraaid. Dus ik vermoed dat er ergens in de software iets fout zit. Ik heb een beetje het idee dat er een cdrom speler gezien word terwijl er een cdwriter in zit.
Hardware:
Adaptec 1542CF SCSI controller (laatste driver)
Yamaha CDR100 SCSI cd writer (geen speciale driver beschikbaar)
Software:
Windows 98 (met winupdate geheel bijgewerkt)
Nero (laatste versie)
[CloneCD (laatste versie) ... Deze ondersteund mijn yamaha writer niet]
Adaptec ASPI Drivers (laatste versie)
Heeft iemand enig idee, Ik ben al een paar dagen bezig maar het wil maar niet lukken?
p.s. Ja, ik heb al de search functie gebruikt... en het internet afgezocht maar nogsteeds heb ik geen oplossing gevonden.
Wat verder ook nog zeer vreemd is, is dat de windows explorer vind dat de lege cd-r een audio cd is.
De Hardware is in orde. Voorheen heeft het ook onder Windows gedraaid. Recenter
heeft het onder linux gedraaid. Dus ik vermoed dat er ergens in de software iets fout zit. Ik heb een beetje het idee dat er een cdrom speler gezien word terwijl er een cdwriter in zit.
Hardware:
Adaptec 1542CF SCSI controller (laatste driver)
Yamaha CDR100 SCSI cd writer (geen speciale driver beschikbaar)
Software:
Windows 98 (met winupdate geheel bijgewerkt)
Nero (laatste versie)
[CloneCD (laatste versie) ... Deze ondersteund mijn yamaha writer niet]
Adaptec ASPI Drivers (laatste versie)
Heeft iemand enig idee, Ik ben al een paar dagen bezig maar het wil maar niet lukken?
p.s. Ja, ik heb al de search functie gebruikt... en het internet afgezocht maar nogsteeds heb ik geen oplossing gevonden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 15:19 . Reden: OS Versie toegevoegd ]