Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Het zijn beta's en begrijp mij niet verkeerd, maar heb je dit probleem voorgelegd bij Microsoft
Als je officieel betatester van Microsoft bent, en je komt dit tegen, waarom Microsoft niet gevraagd, gemailed of gebeld 
En daarnaast: het is een beta, dus je kan niet verwachten dat het op alle hardware draait. En daardoor doet het wel op je HP vectra, en niet op je Dell
Geef ook eens wat specs van je machines waarop je het wil instaleren, zie ook http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
stukje uit de FAQ
En daarnaast: het is een beta, dus je kan niet verwachten dat het op alle hardware draait. En daardoor doet het wel op je HP vectra, en niet op je Dell
Geef ook eens wat specs van je machines waarop je het wil instaleren, zie ook http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
stukje uit de FAQ
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik ken je probleem. Ik heb em ook proberen installeren op m'n pc, net hetzelfde. Je krijgt dan het begin van de setup heel even te zien en dan gewoon zwart scherm. Er is dan ook geen HD of CD activiteit meer.cool0 schreef op 05 February 2003 @ 10:10:
Ik heb de beta versie van Windows 2003 server gedownload van winbeta.microsoft.com (ben dus een legale gebruiker) nu wou ik dus gaan testen op een Dell Optiplex GX1 maar als ik vanaf de cd boot dan wil hij booten maar daarna krijg ik alleen een zwart scherm. Als ik vanaf mij HP vectra boot dan ziek ik wel het setup menu heeft iemand die al mee gemaakt?
Als ik het dan probeer in VirtualPC lukt het wel. Heel vreemd. Het is ook geen fout bij het branden, want dan zou het niet werken met VirtualPC hè.
Ik ga deze alvast bookmarken, wil namelijk ook een oplossing hiervoor.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride