When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
grappig bedoelde reacties zijn zeer persoonlijk, en dienen volgens de faq, bij uitzondering, maximaal met 2 gemodereerd te worden.
De FP is niet bedoeld als moppentrommel, en grapjes voegen weinig tot niets toe aan een nieuwsposting.
Als _jij_ ergens wel om kan lachen, mag je het gerust omhoog waarderen, _ik_ daarintegen ben een zuurpruim, en zal het ongetwijfeld anders zien. Uiteindelijk komt er een gemiddelde uit.
In het door jou aangedragen draadje ben ik zo mogelijk nog een grotere zuurpruim als anders, ik heb zelden zoveel suffe (en zo weinig zinvolle) opmerkingen op een rij gezien.
maar samen komen we er wel uit
De FP is niet bedoeld als moppentrommel, en grapjes voegen weinig tot niets toe aan een nieuwsposting.
Als _jij_ ergens wel om kan lachen, mag je het gerust omhoog waarderen, _ik_ daarintegen ben een zuurpruim, en zal het ongetwijfeld anders zien. Uiteindelijk komt er een gemiddelde uit.
In het door jou aangedragen draadje ben ik zo mogelijk nog een grotere zuurpruim als anders, ik heb zelden zoveel suffe (en zo weinig zinvolle) opmerkingen op een rij gezien.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
zuurpruim!!!botoo schreef op 05 februari 2003 @ 10:03:
ik daarintegen ben een zuurpruim!
ik denk dat voor een die hard case modder het misschien anders is, maar naar mijn idee zitten er ook veel overbodige reacties tussen....
maargoed, super-de-boer welke reacties zijn op dit moment volgens jou ondergewaardeerd? dan kijken we er gezamelijk naar
[ Voor 3% gewijzigd door Teckna op 05-02-2003 11:06 ]
Slokje azijn, vriendje bo?botoo schreef op 05 February 2003 @ 10:03:
grappig bedoelde reacties zijn zeer persoonlijk, en dienen volgens de faq, bij uitzondering, maximaal met 2 gemodereerd te worden.
Ik hou ook niet van grapjassen op de fp. Lachen doe ik zeer zeker niet om tienduizend wekelijks voorbijkomende hergekauwde grappen. Als mijn mondhoeken enigzins beginnen te trekken (bijna nooit) dan gaat er wel eens een puntje op.
Helemaal mee eens, het hoeft niet een "wie-is-de-grappigste-topic" te worden zoals dat bij Fok! nog al eens gebeurt. Daar is T.net niet voor. Maar ik meen dat een onderwerp als dit, met een commercieel initiatief dat op zichzelf gewoon grappig is, best wel wat luchtige reacties mag krijgen.De FP is niet bedoeld als moppentrommel, en grapjes voegen weinig tot niets toe aan een nieuwsposting.
Helaas ben ik tussendoor even weg geweest van mijn computer en inmiddels zijn veel reacties naar een, mijns inziens, eerlijker niveau gemod. Ik heb momenteel niet het idee dat er veel onterechte moderaties tussenstaan.maargoed, super-de-boer welke reacties zijn op dit moment volgens jou ondergewaardeerd? dan kijken we er gezamelijk naar
Dit kan òf betekenen dat ik weer eens te vroeg mijn bek open heb getrokken, òf er zijn mensen geweest die mijn klacht gelezen hebben en mij daarin gelijk gegeven hebben door de werkelijke leuke opmerkingen ook als grappig ipv overbodig te modden.
*Agree* Herkauwde grappen zijn niet leuk...Ik hou ook niet van grapjassen op de fp. Lachen doe ik zeer zeker niet om tienduizend wekelijks voorbijkomende hergekauwde grappen.
Maar toch...
Hehe... misschien ben ik wat simpel ingesteld hoor... dat ik wat gauwer lach. Ik vind dat een originele grap tussendoor het lezen van topics en reacties leuk maakt. Jij (KexDaFlex) ook wel waarschijnlijk... maar misschien kijken jullie als ModdereterWaakhonden toch objectiever en misschien iets professioneler naar dergelijke nieuwspostings.
In ieder geval goed dat jullie er zijn
En ik ben weer blij, want mijn probleem heeft zich enigszins opgelost
Bedankt allemaal!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.